وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فارغ از اینکه بسیاری از اقدامات و تخریب های تندروهای مدعی تبعیت از ولایت فقیه، به روشنی با بیانات اخیر رهبری که در آن از هیات مذاکره کننده ایرانی حمایت و سازشکار نامیدن آنها را تقبیح کرده‌اند، در تضاد و تناقض قرار دارد، نکته ای که به چشم می خورد نوع مبارزه عملی این تندروها با آمریکا و غرب است که آنها را در تناقضی دیگر گرفتار کرده است.

بر این اساس آهنگ پیشواز مرگ بر آمریکا بر روی گوشی هایی تنظیم شده است که اکثر آنها گوشی های فوق پیشرفته شرکت های آمریکایی به شمار می روند!
از چهره‌هایی که پیشواز تلفن همراه خود را به سرود ضدآمریکایی اختصاص داده‌اند، می‌توان به نمایندگانی همچون الیاس نادران(تهران)، مهرداد بذرپاش(تهران)، مسعود میرکاظمی(تهران)، احمد توکلی(تهران)، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی(مشهد)، زهره طبیب‌زاده(تهران)، محمد سلیمانی(تهران)، مهدی کوچک‌زاده(تهران)، فاطمه آلیا(تهران)، سیدعلی طاهری(گرگان)،حمید رسایی(تهران)، محمد کوثری(تهران) و احمد امیرآبادی(قم) اشاره کرد.
مرور مدل گوشی نمایندگان، این واقعیت را برملا می سازد که تعدادی از مدعیان مبارزه با آمریکا و غرب صرفا در حرف به این مبارزه پرداخته اند و عملا با خرید محصولات شرکت های بزرگ تجاری انها سود سرشار این شرکت ها را تضمین کرده اند!
معلوم نیست که مدعیان تندرو که حتی حاضر نیستند به بیانات رهبری نیز توجه نشان دهند و ماموران دولت ایران را در حین مذاکره با غرب تضعیف نکنند، چرا حتی به خود این سختی(!!) را نداده اند که به جای گوشی های روز آمریکا و غرب از محصولات کشور خودمان استفاده کنند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 20 آبان 1392برچسب:مرگ بر آمریکا,گوشی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com