وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فقر در عربستان

فقر در عربستان
به تازگی سیل ویدیوها و تصاویر زنان عربستانی در حال گدایی یا در جستجوی "قوت لایموت" در میان زباله ها برای خانواده خود، شبکه های اجتماعی را درنوردیده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پدیده رو به گسترش جستجوی "قوت لایموت" در کشوری مشاهده می شود که یکی از غتی ترین و ثروتمندترین سرزمینها در این کره خاکی محسوب می شود؛ کشوری که درآمدهای نفتی آن تنها در سال 2012 به بیش از 336 میلیارد دلار رسید.
بنابر تعاریف لغت نامه دهخدا، "قوت لایموت" به مقدارخوراک اندکی گویند که انسان را از مرگ و مردن حفظ نماید.
پایگاه خبری "رادیو سوا" در باره وضعیت وخیم فقرا در عربستان می نویسد، این امر مربوط به سرزمین طلای سیاه یعنی عربستان سعودی است که به گمان بسیاری از مردم، تمام ساکنان آن به برکت درآمدهای هنگفت نفتی در رفاه به سر می برند.

فعالان عربستانی فیلمی را در اینترنت منتشر کرده اند که در آن یک زن فقیر مقابل یکی از جمعیت های خیریه سعودی به شرح زندگی بسیار سخت خود و دخترانش می پردازد.

این زن فقیر عربستانی در پاسخ به این سئوال که از جمعیت های خیریه چه می خواهد، پاسخ داد که فقط به او غذایی بدهند که بتواند با آن فرزندانش را سیر کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:فقر,سعودی,وهابی,حیف و میل,خوشگذرانی,گرسنگی مردم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com