وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

سيد حسن نصرالله

سيد حسن نصرالله
روزنامه صهیونیستی "يديعوت أحرونوت" با انتشار مطلبی، دلیل حضور علنی "سیدحسن نصرلله" دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عاشورای حسینی را بررسی کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری العالم، یدیعوت احرونوت نوشت: دبیرکل حزب الله لبنان به مدت 17 دقیقه به مناسبت عاشورا سخنرانی کرد، درحالیکه هواپیماهای اسرائیلی برای رسیدن به ضاحیه جنوبی به 21 دقیقه وقت نیاز دارند. این امر پیامهایی را به همراه داشت که حزب الله می خواست به اسرائیل برساند."

بر اساس گزارش این روزنامه صهیونیستی، هنگام سخنرانی سید حسن نصرالله در ورزشگاه "الرایه" در جنوب بیروت، پارازیتهای بسیاری به ویژه در مرزهای لبنان و در خود بیروت به وجود آمد که این امر بر پرواز هواپیماها تأثیر می‌گذارد.
این روزنامه خاطرنشان کرد: "در مدت سخنرانی نیز شبکه اینترنت و خطوط تلفن در بعضی مناطق لبنان قطع شد."
یدیعوت نوشت: سید حسن نصرالله پشت یک تریبون معمولی بدون شیشه محافظ سخنرانی کرد، در حالیکه تیم حفاظتی دور او را گرفته بودند.
این روزنامه صهیونیستی تاکید کرد که دبیرکل حزب الله لبنان با این کار خواست این پیام را به تل آویو بدهد که  او همه چیز را می‌داند، و قادر به انجام هر کاری است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:سیدحسن نصرالله,مقاومت,پیام,رژیم صهیونیستی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com