وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

منبع مزبور خاطرنشان کرد که العنزی با اسم مستعار"ابوسماک الجزراوی" در دوران حضور در سوریه در مراکز درمانی و بیمارستانهای صحرایی فعالیت می کرد و به مداوای تروریست های مجروح می پرداخت و به دلیل نیاز به وجود پزشک در مراکز درمانی درخواست وی برای اجرای عملیات انتحاری از سوی فرماندهان رد می شد.

این منبع نزدیک به تندروها افزود: بعد از عقب نشینی از شهر السفیره و از هم گسیختگی در صفوف تروریست ها و گروهک های مسلح که به دلیل پیشروی ارتش رخ داده بود، فرمانده از اعضا خواست به سرعت یک عملیات انتحاری انجام دهند.

در همین حال العنزی داوطلب شد و فرمانده نیز به دلیل جو متشنج متوجه وی نشد و به این ترتیب وی سوار بر خودروی بمب گذاری شده خود را در روز عاشورا در تل حاصل منفجر کرد.

العنزی دومین پزشک عربستانی است که در سوریه در صف تروریست ها به هلاکت می رسد. قبل از او نیز محمد آل شریبه العسیری که در امریکا تحصیل کرده و متخصص تومورهای سرطانی بود در جریان بمباران موشکی غوطه به هلاکت رسید.

همچنین "وسام العطل" دندانپزشک 36 ساله فلسطینی نیز اول ماه نوامبر خود را در یک عملیات انتحاری در ریف حلب منفجر کرد و به هلاکت رسید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: سه شنبه 28 آبان 1392برچسب:تروریست,پزشک,وهابیسعودی,هلاکت,سوریه,تکفیری, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com