وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

- تلاش برای تقویت راهکارهای نظامی برای حمله به ایران و تاسیسات نظامی این کشور.

- حمایت نظامی عربستان سعودی برای آماده سازی مقدمات این حمله از طریق تقویت سیستم های دفاعی این کشور و استفاده از فرودگاه‌های عربستان [از سوی رژیم صهیونیستی] و همکاری اطلاعاتی عربستان در این زمینه.

- تقویت تمرین‌های نظامی بین این سه طرف و آغاز مانورهای نظامی جدید به صورت دوره ای با حضور طرف‌های بین‌المللی شامل فرانسه، رژیم صهیونیستی، عربستان و اردن در خلیج عقبه برای آمادگی در صورت نیاز به حمله انفرادی اسرائیل به ایران.

- خطرناک‌تر از تمام این طرح ها، توطئه استفاده از القاعده و زمینه‌سازی برای این گروهک تروریستی و زیر شاخه‌های آن در درگیری‌های منطقه ای و استفاده از آن به صورت گسترده علیه ایران است. در این راستا بررسی‌های صورت گرفته در این نشست نشان داد که باید بخشی از فعالیت های نظامی القاعده از سوریه به لبنان منتقل شده و گروهک های وابسته به عربستان در این کشورها که تحت امر القاعده هستند نیز تقویت و فعال شوند تا زیر نظر بندر بن سلطان ضربه‌های نظامی را به شکل حملات انتحاری به منافع ایران در لبنان از جمله به حزب الله لبنان وارد کنند.

- حمله به منافع ایران به دست تروریست‌های القاعده در عراق و برخی کشورهای منطقه که رابطه خوبی با ایران دارند، بخش دیگری از این توطئه است.

- در این نشست مقرر شد سطح گفتمان تحریک آمیز علیه ایران افزایش یافته و این موضوع الان در اظهارات برخی مقامات وابسته لبنانی و برخی دیگر از کشورها قابل مشاهده است.

- بندر، اولاند و نتانیاهو در این نشست توافق کردند بعد از شکستی که در سوریه متحمل شدند؛ نفوذ نظامی خود را در منطقه گسترش دهند تا بتوانند کفه موازنه منطقه‌ای را به نفع خود باز گردانند. در همین راستا مقرر شد که ضربات نظامی به نوار غزه وارد شود یا عملیات نظامی طولانی مدت برای تحت فشار قرار دادن ایران و متفرق کردن برنامه‌های سران این کشور در جبهه های مختلف در دستور کار این سه طرف قرار گیرد.

در همین راستا پایگاه اینترنتی لوپوئن فرانسه در گزارشی با اشاره به همگرایی بیش از حد فرانسه و رژیم صهیونیستی در دوره اخیر نوشت: تاکنون هیچکدام از روسای جمهوری فرانسه در اظهارات خود مبنی بر حمایت خدشه ناپذیر فرانسه از اسرائیل تا این حد پیش نرفته بودند.

این پایگاه خبری به نقل از فردریک آنسل کارشناس علوم سیاسی و استاد روابط بین الملل فرانسه نوشت: زمانی که اولاند دبیر اولی حزب سوسیالیست را برعهده داشت، همواره رهبر سوسیال دموکرات های اروپا و طرفدار اسرائیل محسوب می‌شد. به همین دلیل وی مایل است امنیت اسرائیل را در فهرست اولویت های خود قرار دهند.

آنسل معتقد است: دیپلماسی کنونی فرانسه در موضعگیری سرسختانه نسبت به پرونده هسته ای ایران ادامه راهی است که از سال 2007میلادی آغاز شده و سارکوزی و اولاند هر دو یک مسیر را در پیش گرفتند.

انتهای پیام/ص


نظرات شما عزیزان:

جشنواره آخرین امید
ساعت23:17---30 آبان 1392
سلام...
بدینوسیله به اطلاع کلیه وبلاگ نویسان مهدی یاور می رساند که ثبت نام دوره چهارم حلقه وصال از تاریخ 92/7/1 آغاز و تا پايان آبان ماه ادامه دارد و شما مهدی یاوران عزیز می توانید پس از عضویت در این حلقه کار خود را با محوریت موضوعات زیر آغاز کنید:
1. خانواده و تربیت مهدوی
2. اتصال بیداری اسلامی به مهدویت
3. موضوع آزاد مهدوی: امید و انتظار، راه های دوستی با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف)
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره آخرین امید به نشانی akharinomid.ir مراجعه فرمایید.
[گل] اللهم عجل لولیک الفرج [گل]


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:تکفیری,وهابی,سعودی,صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com