وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 

وبسایت روشنگری به نقل از  به گزارش 598، سایت جام نیوز نوشت: انتشار اثر هنرمندانه «مرگ بر امریکا» با صدای حامد زمانی خواننده جوان پاپ، با استقبال کم نظیر اقشار مختلف مردم ایران روبرو شده است.
در آستانه یوم الله 13 آبان رونمایی از این اثر ارزشمند که هم به لحاظ محتوایی-مضمونی و هم از حیث موسیقایی شاخصه های یک محصول استاندارد فرهنگی، انقلابی و ضداستکباری را داراست، موجب شد که افکار عمومی به خوبی با آن ارتباط برقرار کنند.
اما در سوی مقابل، رسانه های دشمن که استکبارستیزی ایرانیان را برنمی تابند، به صورت هماهنگ حامد زمانی و ترانه اش را آماج حملات تبلیغاتی قرار دادند.

به عنوان نمونه، تلویزیون فارسی صدای امریکا (VOA) ارگان رسمی دولت امریکا، تلاش کرد در برنامه مبتذل و هجوآلود آنتن اقدام ارزشمند حامد زمانی را با ادبیاتی لوده و لمپن پسند به سخره بگیرد.

آرش سبحانی (مجری برنامه آنتن که خود از خوانندگان آثار مستهجن و ضددینی است و پیش تر راهپیمایان ضدامریکایی را به چهارپا تشبیه کرده بود) به نمایندگی از مدیران مافوق خود از پلیس ایران خواست که ضبط هرکس را که به آثار حامد زمانی گوش می دهد، ضبط کنند!
 
واکنش امریکایی به «مرگ بر امریکا» حامد زمانی

عصبانیت دولت آمریکا و مستخدمانش در تلویزیون فارسی صدای امریکا از چهره های مردمی و انقلابی قابل درک است و همواره به انحای گوناگون ظهور و بروز داشته است.

همین چند شب پیش نیز این رسانه دولتی کوشید با حرکتی متقلبانه و طبق معمول غیرحرفه ای، سعید حدادیان ذاکر اهل‌بیت(علیهم السلام) را تخریب کند.

ماجرا از این قرار است که در برنامه روی خط فایلی صوتی پخش شد که صاحب آن صدا، اثر یکی از خوانندگان لس انجلسی را بازخوانی کرده بود.

با اینکه به راحتی قابل تشخیص بود که صدای پخش شده متعلق به سعید حدادیان نیست، آرش سیگارچی مجری برنامه، اصرار داشت به بینندگان القا کند که «این مداح حکومتی» از روی یک خواننده لس انجلسی کپی برداری کرده است.

رسانه دولتی امریکا از رهگذر این دروغ پردازی آشکار تلاش کرد علاوه بر انتقام گیری از یک چهره ارزشی، احکام اسلام درباره مرزهای حلال و حرام در موسیقی را به چالش بکشد؛ که البته مثل همیشه ناکام ماند و تنها یک سوتی دیگر به خورجین مالامال از گاف این شبکه افزوده شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 2 آذر 1392برچسب:صدای آمریکا,کینه,مرگ برآمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com