وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

علم‌الهدی تصریح کرد: آنچه در این گزارش برای ما دردآور بود، وجود مجری و مصاحبه‌گر بود و حرف‌هایی زد که انتظار داشتیم از یک صهیونیست بشنویم نه یک ایرانی که بگوید جامعه خسته به یک آرامش رسیده است.

امام جمعه مشهد افزود: کدام جامعه را می‌توان جامعه خسته نامید؟ جامعه‌ای که ایستادگی و پایداری کرده،‌ جامعه‌ای که دشمن را به مذاکره کشانده‌ نه دشمن ما را. این جامعه‌ای که ایستادگی کرده را نمی‌توان جامعه خسته تلقی کرد. اگر صحبت‌های مجری در رابطه با جامعه‌ای خسته اینگونه باشد، کاملاً غلط و اشتباه است و انتظار ما از یک ایرانی و لو غیر مسلمان، این سخنان نیست چه برسد به مسلمان و مجری رسانه ملی که البته ریاست جمهور تمام صحبت‌ها را با تدبیر در مصاحبه تلویزیونی پشت سر گذاشته است.

وی افزود: برای حل چالش‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی جایگاه و خط‌مشی خاص و مشخصی وجود دارد؛ آنچه در این گزارش به آن پرداخته نشد دغدغه فرهنگی افراد مؤمن و متدین بود که می‌توان آن را ناهنجاری‌های فرهنگی نامید؛ به گفته‌های رئیس جمهور دولت در فرهنگ حتی‌الامکان دخالت نخواهد کرد در حالی که جایگاه فرهنگ برای ما همانند جایگاه امنیت است زیرا که نظام ما نظام ارزشی و فرهنگی است و این نظام با توجه به فرهنگ و ارزش‌ها جان‌ها و شهدا را اهدا کرده و به این عمل، نگهداری از نظام می‌گویند.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه داد: وقتی دولت دخالت خود را از فرهنگ و عوامل فرهنگی کشور کمتر می‌کند، به این نتیجه می‌رسیم که اگر فیلمی در راستای مسائل غیر اخلاقی پخش شود، به صورت ناخودآگاه برخی جوان را جذب می‌کند. حال به مردم و جوانان می‌شود گفت که نروند و نگاه نکنند؟ دولت باید در مقابل ناهنجاری‌های فرهنگی ایستادگی کند و مدیریت در مسائل فرهنگی را در برنامه کاری خود داشته باشد. اگر این مقابله و دخالت صورت نگیرد، باعث نگرانی در جامعه می‌شود.

خطیب نماز جمعه مشهد خاطرنشان کرد: ما در دوره اصلاحات سابقه این را داشته‌ایم که دولت در مقابل ناهنجاری‌های فرهنگی عکس‌العملی از خود نشان نداده و ما نیز شاهد بازخوردهای آن بوده‌ایم.

وی در پایان در رابطه با مذاکرات 1+5 و مذاکره‌کنندگان فعلی گفت: زمینه‌ این نوع مذاکرات را افرادی در 10 سال اخیر قرار داده‌اند و ما نباید فراموش کنیم که اولین جریان برخورد و تعامل با غرب زمانی رخ داد که آقای روحانی دبیر شورای عالی امنیت ملی بود و آقای ظریف هم مسئولیت‌هایی را در راستای همین امر دارا بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:انتقاد,روحانی,احمدی نژاد,تخریب,آیت الله علم الهدی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com