وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 جوادی آملی افزود: ما در طول هشت سال دفاع مقدس به جهان ثابت کردیم که هیچ ترسی از دنیا نداریم، اما رعایت ادب یک وظیفه بین‌المللی و از دستورات رسمی دین مبین اسلام است لذا ما با دنیا با رعایت ادب و در عین حال عاقلانه و عالمانه تعامل می‌کنیم.

مفسر قرآن کریم تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای را به هوشیاری در برابر دشمن توصیه و تصریح کرد: در جریان مذاکرات هسته‌ای همواره با مسئولین دلسوز نظام به ویژه رهبر معظم انقلاب مشورت کنید و همواره یک گروه از دانشمندان و متخصصین هسته‌ای را در کنار تیم مذاکره‌کننده داشته باشید.

وی با بیان این مطلب که فقه اسلامی اجازه ساخت بمب اتم را نمی‌دهد، گفت: ما انرژی هسته‌ای را برای پیشرفت و منافع مملکت خود می‌خواهیم و دین اجازه ساخت بمب اتم را به ما نمی‌دهد و ما نیز نیازی به این گونه سلاح‌ها نداریم، چون اعتماد و توکل ما به خدای سبحان است و خداوند خود حافظ خون پاک شهدایی است که برای برپایی این نظام شهید شده‌اند.

گفتنی است در ابتدای این دیدار محمد جواد ظریف با تشکر از حمایت‌ها و رهنمودهای آیت‌الله جوادی آملی در طول مذاکرات هسته‌ای، گزارشی از مذاکرات ایران با گروه 1+5 ارائه داد و تاکید کرد: همواره در طول مذاکرات سعی شده تا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران حفظ شود و بر حقوق هسته ای خود پافشاری و تاکید می‌کردیم هر چند این توافق گام نخست ما بوده است.

وی همچنین از آیت‌الله جوادی آملی درخواست کرد تا در حوزه نظریه‌پردازی سیاست خارجی مبتنی بر دیدگاه‌ها و نظریات اسلامی راهنمایی‌های لازم را بیان کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آذر 1392برچسب:آیت الله جوادی آملی,مذاکرات, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com