وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه

نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه در بحرین با اعلام حمایت از تظاهرات به سوی محل برگزاری " گفت‌وگوی منامه" تأکید کرد، رژیم آل‌خلیفه پیش از دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای حضور در این نشست، باید به خاطر اهانتهایی که به ایران کرده است، عذرخواهی کند.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، جنبش یاران انقلاب 14 فوریه بحرین اعلام کرد که تظاهرات روز شانزدهم دسامبر آینده به سمت محل برگزاری "گفتگوی منامه" برگزار خواهد شد.
این جنبش درباره دعوت خالد بن احمد آل خلیفه وزیر امور خارجه بحرین از "محمد جواد ظريف" وزیر امور خارجه کشورمان برای شرکت در گفت‌وگوی منامه، تأکید کرد: "به اعتقاد ما، حکومت ظالم آل خلیفه ابتدا باید به طور رسمی از جمهوری اسلامی ایران که قدرت بزرگ منطقه بوده و همچنان هست، به علت اهانت‌ها و مواضع سیاسی منفی در قبال این کشور عذرخواهی کند".
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه خاطرنشان کرد: " در طول سه سال از عمر انقلاب، حکومت آل خلیفه در بحرین، و شخص خالد بن أحمد آل خليفه به جمهوری اسلامی ایران و دستگاه دیپلماسی آن بارها اهانت کرده و ایران را به دخالت آشکار در انقلاب بحرین متهم نموده است."
جنبش یاران انقلاب 14 فوریه افزود: "شخص وزیر امور خارجه رژیم آل خلیفه، به طور آشکار به حزب الله لبنان و سید حسن نصرالله دبیر کل این جنبش مقاومت نیز اهانت کرد، و لازم است اکنون عناصر اشغالگر رژیم آل خلیفه بابت این اهانت ها رسما ازحزب الله عذرخواهی کنند."
همایش " گفت وگوی منامه " به صورت سالانه در بحرین برگزار می شود. این همایش در سال 2011 به علت اوج خیزش مردم انقلابی در 14 فوریه لغو شد و در سال 2012 بار دیگر برگزار شد.
امسال قرار است نهمین دوره این همایش در دوحه برگزار شود.
برگزار کنندگان همایش " گفتگوی منامه " مدعی هستند که برای حل و فصل محورهای اصلی امنیت منطقه خلیج فارس و خاورمیانه و حل و فصل درگیری های منطقه ای و مدیریت اسلام سیاسی و طایفه ای و نیز آینده تکامل در روابط و همکاری نظامی میان کشورهای حوزه خلیج فارس تلاش می کنند.
"چاک هگل" وزیر دفاع آمریکا ریاست هیات کشورش را دراین همایش سه روزه برعهده دارد و دراین نشست ، شماری از وزرای خارجه ، دفاع و مسئولان ارشد امنیتی برخی از کشورها حضور دارند.
وزیر امور خارجه بحرین از وزیر خارجه کشورمان برای حضور دراین نشست دعوت کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 9 آذر 1392برچسب:تکفیری,وهابی,سعودی,صهیونیست,آل خلیفه,مزدور,نوکران آمریکا,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com