وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش شبکه خبری «CBS» آمریکا نصب این بیلبورد که حاوی تصویر یک سرباز آمریکایی و یک زن مسلمان نقاب دار در کنار یکدیگر است، توجه عابران را در بلواری مهم در هالیوود شهر لس آنجلس به خود جلب کرد.
تبلیغ جنجالی: زن مسلمان و سرباز آمریکایی
بلافاصله پس از نصب این بیلبورد تصویر آن در شبکه های اجتماعی آمریکا منتشر شد و برخی منتقدان با توجه به استفاده از دو عنصر سرباز آمریکایی و زن مسلمان این بیلبورد را برای جامعه تحریک آمیز دانستند.
در این بیلبورد نوشته شده: «اگر می توانیم این دو زوج را در کنار هم نگه داریم پس می توانیم هر زوجی را در کنار هم نگه داریم.»
اشاره این تبلیغ به جلوگیری از «خروپف»های شبانه است که پدیده‌ای شایع در بین زوج ها و یکی از دلایلی است که آنها را وا می دارد تا جدا از هم بخوابند. این شرکت محصولات جلوگیری از خروپف از جمله قرص و اسپری تولید می کند.
«ملودی دو مارک» سخنگوی شرکت داروسازی تولید کننده محصول ضد خروپف «snore stop» در کالیفرنیا است که با رد تحریک آمیز بودن این بیلبورد به شبکه سی بی اس گفته است: این محصول برای زوج ها تولید شده است و ما با استفاده از دو عنصر سرباز آمریکایی و زن مسلمان می خواستیم تصویر یک زوج را نشان دهیم که شما نمی توانید بودن آنها در کنار یکدیگر را تصور کنید، اما وجود دارند.
این شرکت آمریکایی می گوید ایده اصلی این تبلیغ را از یک زوج مشابه آمریکایی یعنی یک معلول جنگی آمریکا «جانی ساتن» و همسر مسلمان او «عالیه» الهام گرفته اند.
این شرکت هر گونه شائبه سوء استفاده از تصویر سرباز آمریکایی به منظور افزایش فروش محصولات این شرکت را رد کرده است.
با این حال بنا به گزارش ها نصب این بیلبورد سبب افزایش قابل توجه فروش این محصول در طی روزهای گذشته شده است و خبرها حاکی است علاوه بر نصب این بیلبورد در شهر لس آنجلس، این شرکت قرار است بیلبوردهای بیشتر تبلیغی را در شهرهای مهم دیگر آمریکا از جمله میدان معروف تایمز نیویورک و شهرهای هوستون، سالت لیک سیتی، سان دیه گو و شیکاگو آغاز کند.
«پاول ایوانس» سرباز آمریکایی که از تصویر او در این تبلیغ استفاده شده با دفاع از حضور خود در این تبلیغ می گوید: من در این تبلیغ شرکت کردم چون آنها می توانستند از هر فرد دیگری به جای من استفاده کنند و من فکر نمی کنم باید از این امکان مستثنی می شدم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 12 آذر 1392برچسب:تبلیغ فرهنگی,آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com