وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

عكس منتخب رويترز از عربستان در سال 2013

عكس منتخب رويترز از عربستان در سال 2013
خبرگزاری رویترز حرکات نمایشی و پر خطر جوانان عربستانی با خودرو را به عنوان عکس سال خود از این کشور انتخاب کرد.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، عکاس رویترز که در مارس گذشته برای پوشش مسابقات اتوموبیل‌رانی به منطقه "حائل" عربستان رفته بود، درباره ماجرای گرفتن این عکس اظهار داشت که به صورت اتفاقی با این جوانان عربستانی برخورد کرد ولی نتوانست با آنها مصاحبه کند زیرا آنان هنگام نزدیک شدن وی برای مصاحبه فرار کردند.
این خبرنگار خاطرنشان کرد، پس از جستجو توانست با یکی از این جوانان عربستانی دیدار کند، ولی در ابتدا از ترس اینکه وی پلیس باشد از صحبت با وی خودداری کرد.
سرانجام این جوان عربستانی به مدت 2 ساعت با عکاس رویترز گفت وگو کرد و پذیرفت که وی از حرکات نمایشی آنها عکس بگیرد البته به این شرط که بپذیرد اگر هنگام نمایش اتفاقی برای وی افتاد آنها مسئول نخواهند بود.

بر اساس گزارشهای منتشر شده در خصوص میزان تصادف ها و آمار مرگ و میر بر اثر حوادث رانندگی در عربستان، حرکات نمایشی و پر خطر با خودرو و رعایت نکردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در عربستان، جاده های این کشور را به یکی از نا امن ترین جاده های دنیا تبدیل کرده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 16 آذر 1392برچسب:شیوخ زنباره,بی دردی,زنبارگی سعودی,وهابی,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com