وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی تصریح کرد: فیلم "پادشاه شن ها" در راستای منافع کشور سوریه و علیه کسانی که کشورمان را نابود کردند به کار گرفته می شود. برای من، کشورم بیش از هر چیز دیگری ارزش دارد. بهای این فیلم بسیار سنگین است و آنها قادر به پرداخت آن نیستند. بهای آن، خون شهدایمان، ویرانی کشورمان و هزینه شدن امکانات نظامی مان است.

به نظر می رسد فارغ از اینکه این فیلم در سوریه پخش خواهد شد یا خیر اما به نظر می رسد که انزور درصدد پخش آن در مکان دیگری است. وی در این باره می گوید: هنر پیام خود را خواهند رساند و تصمیم گیری درباره پخش یا عدم پخش آن توسط نهادهای ذیربط اتخاذ خواهد شد.

وی افزود: فیلم "پادشاه شن ها" فقط سرآغازی در این راه است و زمینه را برای بسیاری از هنرمندان شرافتمند سوریه فراهم می کند تا در آینده آثاری را عرضه کنند که بسیاری از حقایق را روشن خواهد کرد.

انزور از "طلال بن عبدالعزیز" برادر پادشاه عربستان خواست به جای مطرح کردن درخواست توقف پخش فیلم، ویرانی هدفمند سوریه از طریق حمایت از تروریست ها و تکفیری های مخالف دولت دمشق و نابود کنندگان میراث تمدنی آن را متوقف نماید.

وی افزود: عربستان، باتلاق تروریسم و ویرانگی را همچنان فعال نگه خواهد شد و گام اساسی خشکاندن این باتلاق است. اما آل سعود با استفاده از باتلاق تروریسم شان، سرنوشت منطقه را به بازی گرفته اند و تلاش می کنند تا گروههایی را به وجود بیاورند گویی ژن هایشان با ژن انسانی تفاوت دارد که از نمونه های آن می توان به آدمخواران و جگرخواران اشاره کرد. اما بی تردید سوریه، به لطف مقاومت مردم پایدار و آزاده اش، به گورستان آنها تبدیل خواهد شد.

انزور همچنین گفت: مردم سوریه در هر جای دنیا که باشند مایه افتخار هستند. زیرا یک میراث تمدنی ریشه داری دارند و مخالف تروریسم و گروههای تروریستی هستند. همچنین پرچم سوریه همواره برافراشته خواهد بود و "بشار اسد" رئیس جمهور سوریه همواره به عنوان الگویی برای نسل های آینده باقی خواهد ماند.

یادآور می شود "طلال بن عبدالعزیز" برادر پادشاه عربستان، به شدت از انزور به خاطر تولید فیلم درباره زندگی پدرش "ملک عبدالعزیز بن عبدالرحمن" آل سعود مؤسس نظام نوین عربستان در اوایل سده بیستم میلادی انتقاد و وی را مورد هجمه قرار داده بود.

فیلم "پادشاه شن ها" در جشنواره های سینمایی بین المللی و سینماهای امریکا، اروپا، آسیا و برخی از کشورهای اروپایی به نمایش درآمده است و "مارکو فوشی" ایتالیایی نقش ملک عبدالعزیز در دوران جوانی و "فابیو تستی" دیگر بازیگر هموطن وی نقش پادشاه اسبق عربستان در پیری را ایفا می کنند. همچنین بازیگرانی از انگلیس، ترکیه، لبنان و سوریه در آن بازی کرده اند.


نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت10:20---22 آذر 1392
سلام

سایت ارزشمندی دارید
مشتاقم به تبادل لینک


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 20 آذر 1392برچسب:سعودی,وحشی,آدمخوار,تروریست,وهابی,جنایت,آل سعودبحران سوریهطلال بن عبدالعزیزاخبار عربستاناخبار سوریهکارگردان سوریپادشاه شن ها, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com