وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدام آمریکا در افزودن 19 فرد و شرکت به لیست تحریم‌های ضدایرانی پس از توافق ژنو، این اقدام آمریکا را نقض آشکار توافقنامه ژنو دانست و تأکید کرد: بازگرداندن هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران از مذاکرات کارشناسی بین ایران و 1+5 از وین اتریش، اقدام به حق و انقلابی بود که روز گذشته توسط وزارت امور خارجه صورت گرفت.

خبرگزاری فارس: بازگرداندن هیئت مذاکره‌کننده ایران از وین اقدامی بحق و انقلابی بود

وی افزود: نقض آشکار توافقنامه ژنو توسط آمریکا و تخلف این کشور، می‌تواند مبنایی برای اقدامات بعدی جمهوری اسلامی ایران باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه یادآور شد:  فراخوانی هیئت مذاکره‌کننده ایران از وین، اولین پیامی است که ایران به آمریکایی‌ها داد مبنی بر اینکه جمهوری اسلامی در عزم خود مبنی بر حفظ حقوق هسته‌ای و اجرای توافق ژنو جدی است و اگر قرار باشد آمریکایی‌ها به توافقنامه عمل نکنند، این یک تخطی آشکار محسوب می‌شود.

بروجردی در پایان تصریح کرد: اقدام آمریکا در اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران یک بار دیگر نشان می‌دهد که این جمله مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «آمریکا قابل اعتماد نیست»، چقدر دیدگاه و بینش عمیقی است؛ با توجه به فراخوانی هیئت مذاکره‌کننده ایران از وین، باید منتظر باشیم تا ببینیم دولت و شورایعالی امنیت ملی چه تصمیمی خواهند گرفت.

انتهای پیام/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 22 آذر 1392برچسب:مذاکرات هسته ای,تحریم,وین,عدم اعتماد به آمریکا, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com