وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

معاون وزیر امور خارجه با تاکید براینکه کشورهای پنج بعلاوه یک باید تصمیم خود را به طور جدی بگیرند افزود : ما در این توافقنامه پذیرفته ایم که مذاکرات را در فضایی مبتنی بر حسن نیت و همکاری پیش ببریم .
وی گفت : هنوز چند روزی از توافق نگذشته ابتدا در اروپا شاهد اقداماتی بودیم که البته گفتند تصمیمات آن از قبل گرفته شده است و توجیهاتی آوردند و هم اکنون این قضیه دوباره از طرف آمریکایی ها تکرار می شود.
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گفت: ما به شدت به این اقدام انتقاد داریم و اصلاً با حسن نیتی که برای توافق دوجانبه لازم است سازگاری ندارد.
عراقچی افزود: ما از روزهای بعد از توافق ژنو تا کنون با نوعی سردرگمی در اظهارات مقامات آمریکایی مواجه هستیم به طوری که از یک طرف مدعی هستند که در کنگره دنبال جلوگیری از تحریم های جدید هستند و از طرفی با اقداماتی از این قبیل ، شرکت هایی را به فهرست تحریم اضافه می کنند.
وی گفت: از یک طرف می گویند غنی سازی را پذیرفته ایم و از طرفی حرف های دیگر می زنند.
عضو تیم مذاکره‌ کننده هسته‌ای کشورمان با تاکید بر اینکه این قبیل حرکات هیچ کمکی به پیشرفت مذاکرات نمی کند انرا کاملاً غیر سازنده توصیف کرد .
عراقچی درباره علت بازگشت تیم کارشناسی مذاکرات هسته ای کشورمان از وین افزود : از مجموع مذاکرات هیئت کارشناسی در وین دیشب جمع بندی داشتیم .
وی گفت: از پیشرفت آن مذاکرات چندان راضی نیستیم و خیلی مطلوب ما نبوده و بسیار کند بوده است و از طرفی مسائل جانبی مثل تحریم های اضافی پیش آمد که در مجموع به این نتیجه رسیدیم که بهتر است هیئت کارشناسی ما به تهران برگردند تا هم مشورت بیشتر داشته باشیم و هم روی جزئیات تعامل بیشتری کنیم و با ارزیابی کافی با منطق درست تری بعد از آن مذاکرات کارشناسی ادامه یابد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 23 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com