وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

فرزندان مهندس سوري

فرزندان مهندس سوري
یک شهروند سوری با هدف جلوگیری از تجاوز تروریست ها به اعضای خانواده اش، با منفجر کردن چند نارنجک 8 تروریست متجاوز را کشت .. این مهندس سوری و اعضای خانواده اش نیز در این ماجرا جان سپردند.

به گزارش وبسایت روشنگری به نقل از   پایگاه خبری شبکه العالم، "نزار حسن" مهندس ساکن شهر صنعتی "عدرا" زمانی که تروریست ها با هدف ورود به خانه اش اقدام به کوبیدن در ورودی کردند تصمیم گرفت با جلوگیری از افتادن اعضای خانواده اش به دست تروریست های مسلح، شرف خود را حفظ نماید.

این مهندس سوری تصمیم گرفت با منفجر کردن چهار نارنجک که در کنار یکی از کشته های جنگ یافته بود، از تعرض تروریست ها به اعضای خانواده اش جلوگیری کند.
از این رو زمانی که تروریست ها با فریاد در منزل وی را کوبیدند تا وارد شوند، منتظر ماند تا آنها با توسل به زور خود را به داخل منزل برسانند.
وی در این فاصله همسر و فرزندانش را دلداری می داد و آنها را از ترس از تروریست ها برحذر می داشت.
تروریست ها سرانجام در ورودی منزل را شکسته و پس از ورود به داخل منزل با مهندس نزار و همسر و چهار فرزندش مواجه شدند.
این مهندس سوری تصمیم خود را گرفته بود، و هرگز نمی خواست خودش و اعضای خانواده اش به دست تروریست ها بیفتند. از این رو ضامن نارنجک هایی را که پشت سرش پنهان کرده بود کشید درحالیکه تروریست ها، یکی پس از دیگری وارد اتاق محل اختفای اعضای آن خانواده شدند.

وی که همه اعضای خانواده اش را دور خودش جمع کرده بود، آنها را در آغوش گرفت. نارنجک ها یکی پس از دیگری منفجر شدند و این مهندس سوری و همه اعضای خانواده اش جان باختند تا زنده به دست تروریست ها نیفتند. بر اثر این اقدام، هشت تروریست نیز به هلاکت رسیدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:عدرا,مهندس ,شرف,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com