وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اما به طور کلی در دوره هشت ساله ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد دادن آگهی به روزنامه آفتاب یزد ویک سری روزنامه های اصلاح طلب دیگر ممنوع شده بود.

سازمان های دولتی  هم در دوره آقای احمدی نژاد به روزنامه آفتاب یزد و چند روزنامه دیگر به ندرت آگهی می دادند.

لقب هدیه (راست)درست است شاید  آن آگهی که حق ما بوده  و باید مانند روزنامه های دیگرقبلا درج میکردیم  و حال سازمان تامین اجتماعی به ما داده هدیه تلقی کرده اند، نظر من این است که آنها لطف کردند هدیه به ما دادند آگهی را به ما سپردند تا ما در قبال چاپ آن آگهی آن مبلغ را دریافت کنیم.

آنهایی که ادعا می کنند ما هدیه گرفته ایم به قراردادهای ماهانه خود مراجعه کنند و آنها را منتشر کنند همچنین روزنامه های اصول گرا در این زمینه از سال های دور قراردادهایی با سازمان تامین اجتماعی و دیگر سازمان ها دارند که باید منتشر کنند. هدیه موقعی بد است که  ما خواهان چشم پوشی در برابر کارهای خلافی که صورت می گیرد باشیم.

افراد و رسانه هایی که در مدت ۸ سال دولت آقای احمدی نژاد از کارهای خلاف و بی تدبیری هایی که صورت گرفت چشم پوشی کردند و اقتصاد مملکت را به اینجا رساندند حال در برابر گزارش ۱۰۰ روزه آقای روحانی که پرده برداری از حقایق بود موضع گیری می کنند این ها همان هایی هستند که هدیه گرفته اند و خیانت کرده اند.

بیژن مقدم(مدیرمسئول روزنامه جام جم) هم به خبرنگار پارسینه گفت:از طرف ما هرچه که بوده فقط به منظور چاپ آگهی بوده است و آقای مرتضوی یا هرسازمان دیگری در زمان تصدی خود حق دارد آگهی های خود را به چاپ برساند و هزینه آن را پرداخت کند. و سازمان تامین اجتماعی هم یکی از آنهاست، .بنا براین چاپ آگهی نه به عنوان کمک محسوب می شود و نه ارتباط ویژه .

از این جهت روشن است که روزنامه جام جم هیچ ارتباط خاص و ویژه ای حتی برای روشن شدن این موضوع هم در روزنامه ما و هم در خود سازمان اسنادی وجود دارد که قابل مشاهده است.ضمن اینکه مبلغ قابل توجهی هم نبوده است.

به طور مثال بانک ملی به روزنامه ها آگهی می دهد در همین حین آقای خاوری به خارج از کشور فرار میکند ما نباید روزنامه را متهم کنیم به ارتباط خاص بلکه ارتباط آنها به صورت کاری بوده و فقط در قبال چاپ آگهی پول دریافت کرده است.

البته این امکان  وجود دارد که در بین تمام این مجموعه ها  و رسانه  هافردی هم باشد  بدون چاپ آگهی و یا به دلیل پوشش دادن بعضی از اخبار یک فرد مبلغی را هم دریافت کرده باشد اما روزنامه ما جزو این گروه نیست و فقط در قبال چاپ آگهی مبلغی را طبق تعرفه دریافت کرده است.

در گزارش تحقیق و تفحصی که صورت گرفته و در جلسه علنی مجلس هم مطرح شده این موضوع به عنوان تخلف ذکر نشده است.

حتی درانعکاس سایت های خبری و پیرامون این موضوع هم اسنادی منتشر شده که حکایت از پرداخت این پول ها در ازای چاپ آگهی دارد.

یعنی سازمان تامین اجتماعی برای چاپ آگهی به روزنامه ها مبلغی را پرداخت کرده که بسیار طبیعی است که نه تخلف است نه هدیه و نه کمک.و با آگهی بانک ها یا سازمان بهزیستی یا آگهی ریاست جمهوری هیچ تفاوتی ندارد. اگر هم این مبلغ را پرداخت نمیکردند ما شکایت میکردیم تا روال قانونی را طی کند

در نامه هایی هم که دربعضی سایت ها منتشر شده این هزینه به عنوان صورتحساب آگهی سازمان تامین اجتماعی مربوط هفته تامین اجتماعی است که مانند تمام مناسبت های دیگر مثل هفته انتقال خون ، هفته محیط زیست و … است.

اگر تخلفی هم صورت گرفته باشد قابل بررسی است.  من نمیخواهم اسم روزنامه خاصی را مطرح کنم. و این موضوع گزارش گردش کار سازمان تامین اجتماعی است.و هزینه ای که در این مطلب اشاره شده یک رقم بی مقداری است که اصلا نمیتوان آن را به عنوان کمک تلقی کردو اسناد آن موجود است.

الیاس حضرتی (مدیرمسئول روزنامه اعتماد) هم در پاسخ به خبرنگار پارسینه،تنها به ذکر این جمله اکتفا کرد که ” این موضوع کذب است” و حاضر به ادامه مصاحبه نشد.

محمد علی پیرعلی(مدیر مسئول روزنامه سیاست روز) هم در پاسخ به این مطلب این موضوع را تکذیب و اعلام کردند که سازمان آگهی ما مدت زیادی است به واحد پیمانکاری واگذار شده است.

در همین راستا خبرنگار پارسینه با دفتر روزنامه کسب وکار نیز تماس گرفت که  مسئول دفتر مدیرمسئول این روزنامه  بعد از شنیدن موضوع مصاحبه این گونه پاسخ داد که “ما در حال حاضر نمیخواهیم در این رابطه صحبتی داشته باشیم”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com