وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

انفجار انتحاری در نزدیکی دایره امنیت نظامی دیر الزورساعاتی پیش یک انتحاری خود را در یکی از مساجد دیر الزور منفجر کرد که در نزدیکی دایره امنیت نظامی ارتش سوریه قرار دارد.

تروریست‌ها 4 تکنیسین شرکت برق سوریه را هدف قرار دادندتروریست‌ها 4 تکنیسین شرکت برق سوریه را که در مسیر ترمیم پست‌های آسیب دیده برق بودند، هدف قرار دادند.

حملات خمپاره‌ای در دمشق دو کشته برجا گذاشتحملات خمپاره‌ای در دمشق دو کشته و چند زخمی برجا گذاشت. یکی از کشته‌های این حملات کودک است.

سقوط موشک‌های جبهه النصره به خاک لبنان و 4 زخمیبر اثر برخورد 6 موشک به منطقه هرمل واقع در شمال لبنان دست‌کم 4 نفر زخمی شدند.

قتل عام 14 نفر از اهالی «عدرا العمالیة»عناصر القاعده، 14 نفر از اهالی شهرک عدرا العالیة در ریف دمشق را قتل عام کردند.

انهدام مراکز اصلی و ایست‌های گروه‌های مسلح/ آزادی 25 نفر از اهالییگان‌های ارتش سوریه، مراکز اصلی تجمع افراد مسلح و ایست‌های اصلی آنان در شهرک «عدرا العماله» را هدف قرار داده و 15 نفر از اهالی شهر را که در بند گروه‌های مسلح بودند، آزاد کردند.

ادامه جنایات القاعده در «عدرا العمالیه»گروه تروریستی القاعده، جنایت‌های خود علیه اهالی شهرک عدرا العمالیه را ادامه می‌دهد.

«داعش» یک سرکرده وابسته به القاعده را آزاد کردگروه تروریستی داعش یک سرکرده وابسته به گروه تروریستی القاعده را پس از چند روز بازداشت در ریف حلب آزاد کرد.

پیشروی ارتش سوریه در نقاط استراتژیک شهرک «عدرا العمالیه»یگان‌های ارتش سوریه در جریان درگیری‌های شدید با گروههای مسلح، موفق شدند پیشروی چشمگیری را به سمت یکی از نقاط استراتژیک شهرک عدرا العمالیه محقق کنند.

عملیات ارتش سوریه در جسر الشغور، ریف أریحا و معرة النعمانهمزمان با عملیات گسترده یگان‌های ارتش سوریه در روستاها و شهرهای واقع در ریف «جسر الشغور» و «أریحا»، دیگر واحدهای ارتش سوریه نیز مواضع تروریست‌های مسلح در «معرةالنعمان» را هدف گرفتند.

درگیری‌های ارتش سوریه در یلدا و بیت سحم/ پیشروی در 2 محور زملکا-عربینیگان‌های ارتش سوریه علاوه بر اجرای چندین عملیات در 2 منطقه «یلدا» و «بیت سحم» به سمت 2 محور «زملکا» و «عربین» در ریف دمشق نیز پیشروی کردند.

بازگشت هزاران افسر جداشده به ارتش سوریهصدور عفو عمومی ریاست جمهوری سوریه، زمینه بازگشت هزاران تن از افسران و سربازانی که بنا به دلایلی از ارتش این کشور جدا شده بودند به محل خدمت سابقشان را مهیا کرد.

تحولات سیاسی

جان کری: دیداری با مسئولان «جبهه اسلامی» نداشتیموزیر خارجه آمریکا خبر دیدار با مسئولانی از گروهک تروریستی «جبهه اسلامی» را نفی کرد.

کناره گیری «جبهه اسلامی» سوریه از مذاکره با آمریکاشبکه خبری العربیه اعلام کرد که گروه جبهه اسلامی از مذاکره با مقامات آمریکایی کناره گیری کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 آذر 1392برچسب:سوریه,مقاومت, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com