وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

مجری تلویزیون وهابی 'وصال فارسی'، شیعیان را جنایت کار و دست به خنجر معرفی کرد.به گزارش سرویس دینی جام نیوز، کارشناس وهابی تلویزیون متعلق به آل سعود در لندن، در جدیدترین اظهارات توهین آمیز خود درباره شیعیان جهان خصوصاً مردم ایران، آنها را خون خوار نامید.
"عبدالرحیم ملازاده" کارشناس وهابی تلویزیون "وصال فارسی"  در جدیدترین توهین خود به شیعیان گفت : «دست شیعه به خنجر است، شیعه خون خوارترین مذهب منتسب به اسلام است. هر شیعه ای که هدایت شد" وهابی شد"، او را کشتند.»


اظهارات این وهابی متعصب در حالی بیان می شود که شیعیان جهان خصوصاً مردم ایران، از اصلی ترین قربانیان جنایات و فجایع وهابیت تحت امر آل سعود بوده اند، فرقه منحرفی که با مقاصد سیاسی و با هدف کشتار و ایجاد اختلاف در امت اسلام، پدید آمده است.

از جمله جنایات وهابیت در ایران می توان به فاجعه کشتار منطقه "تاسوکی" در سیستان و بلوچستان، انفجار در مقابل مسجد جامع زاهدان، ربودن و قتل عام تعدادی از مرزبانان ایرانی و ده ها مورد دیگر اشاره کرد.
گفتنی است با ظهور بیداری اسلامی و بهار عربی در کشورهای اسلامی تحت ظلم و دیکتاتوری، عصبانیت تلویزیون های ماهواره ای متعلق به وهابیت روز به روز بیشتر می شود تا جایی که بر خلاف واقعیت های  موجود، دست به دروغ گویی و سیاه نمایی علیه شیعه می زنند، که این خود حاکی از عصبانیت بازی گردان اصلی این صحنه که آل سعود هستند، می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com