وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

روزنامه کیهان اظهارات اخیر مطهری در باره شنود دفتر کارش را تغییر "ریل" خوانده و این موضوع را عجیب دانسته است.
صبح امروز علی مطهری به خبر کیهان واکنش نشان داد و گفت: «حرفهای کیهان نیازی به تکذیب ندارد، اکثریت قابل توجه مردم حرف های کیهان را نمی پذیرند.» نماینده مردم تهران تاکید کرد: «بالاخره کیهان باید افتضاح همکاران و همفکرانش را به گونه ای جمع کند، مطلب همان است که من در بیانیه ای روز شنبه 23 آذر بیان کردم.»
اما این تنها روزنامه کیهان نبود که اظهارات علی مطهری را رد می کند. اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز معتقد است که "علی مطهری خودش بریده و دوخته" است.
کوثری گفت: «تا جایی که ما در جریان هستیم وزیر اطلاعات به آقای مطهری گفته که این مسائل ارتباطی به ما ندارد اما من به عنوان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس نمی‌دانم چطور آقای مطهری ادعا کرده که معاون وزارت اطلاعات به خاطر شنود مکالمات وی برکنار شده است.»
کوثری نیز برکناری معاون وزارت اطلاعات را به پرونده شنود مطهری مربوط نمی داند. و سخنان مطهری در این زمینه را "ساخته و پرداخته " ذهن او می داند.
مهدی کوچک زاده نماینده نزدیک به "جبهه پایداری" هم در وبلاگ خود با انتشار مطلبی به علی مطهری تاخت. کوچک زاده نوشت: «به راستی مگر آبروی نظام و دستگاه امنیتی آن ارث پدری کسی است تا بتواند به این راحتی آن را به چالش بکشد و بعد که حقایقی آشکار می شود آن را ماستمالی کند؟ به راستی چرا این بار علی مطهری خیلی علاقه مند است که قانع شده باشد؟»
خاتمی: شنود کنید، تحریف نکنید!
در همین حال روز گذشته رییس‌جمهور اسبق کشورمان نیز به شدت از وضعیت شنودها در کشور انتقاد کرد. سید محمد خاتمی با تاکید بر تدوین و اجرای حقوق شهروندی، گفت: «جوی را درست کرده‌اند که همه افراد احساس می‌کنند تحت شنود شدید هستند، بنده خودم را می گویم.»
وی تاکید کرد: «ای کاش شنود می شد یا آنچه بود همان طور منتقل می شد به جاهای دیگر؛ نه اینکه مطالبی سرتاپا دروغ محض به نقل از من در بولتن‌ها بیاید و به بزرگان منتقل شود.»

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 28 آذر 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com