وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هدف از برپایی این نمایشگاه برای سومین سال پیاپی، نشان دادن دردها و رنجهای مردم بحرین و افشای جنایات رژیم حاکم بحرین به روش مستند است تا بدین وسیله دلیل قاطعی مبنی بر نقض مداوم حقوق بشر در بحرین از زمان آغاز انقلاب 14 فوریه در بحرین ارائه شود و مشکلات مردم انقلابی این کشور را که همچنان از موجودیت، بقا و اعتقاداتشان دفاع می کنند، ارائه کنند.
زائران بارگاههای مطهر حضرت سید الشهدا امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل العباس (ع) با اندوه و حزن فراوان و خشم نسبت به سیاست های نظام های حاکم از این نمایشگاه دیدار کرده و حمایت کاملشان را از انقلاب مردم بحرین اعلام نمودند.

شماری از بازدید کنندگان این نمایشگاه با مشاهده این تصاویر درباره جنایات نظام آل خلیفه و سکوت ننگین نظام های حاکم بر کشورهای عربی در این زمینه و همدستی ابرقدرت ها در سرپوش گذاشتن بر این جنایات و توجیه دخالت نظامی عربستان و ادامه نقض حقوق بشر توسط رژیم منامه بی اختیار اشک از چشمانشان جاری شد.
از مهم ترین مسائلی که در این نمایشگاه مورد بررسی قرار گرفت، شخصیت های سیاسی زندانی و همچنین مشکلات فعالان حقوق بشر از جمله نبیل رجب، عبدالهادی خواجه، عبدالجلیل سنکیس، حسین پرویز و کادر پزشکی مظلوم آن کشور در زندان های رژیم آل خلیفه است که شماری از آنها با احکام سنگین حبس ابد و یا 15سال حبس مجازات شده اند.
همچنین بخشی از این نمایشگاه به انقلاب مردم شرق عربستان و به نمایش گذاشتن تصاویر شهدا و جنایات نظام عربستان و نقض حقوق بشر توسط رژیم آل سعود اختصاص داده شده است.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:آل خلیفه مزدور غرب,جنایت,سعودی,وهابی,بحرین,اشغال,نمایشگاه,شیوخ زنباره حاشیه خلیج فارس, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com