وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

یگانهایی از ارتش سوریه با انجام عملیاتی ویژه طی ساعات گذشته، ده ها تن از گروه تروریستی موسوم به "دولت اسلامی عراق و شام" (داعش) را به هلاکت رساندند. تروریست های این گروه پیش از هلاکت تلاش می کردند با حمله به نیروهای ارتش سوریه مستقر در منطقه "بیت سحم" کنترل جاده فرودگاه بین المللی دمشق را به دست گیرند. دوربین شبکه خبر تصاویری از تروریست های کشته و زخمی شده در این عملیات را نشان می دهد.

 علاوه بر این، ضربات سنگین ارتش سوریه به گروه تروریستی داعش در دیگر استان های این کشور هم ادامه دارد. در این میان ارتش با حمله به افراد داعش در مناطق "الیرمون" و "المنصوره" در ریف حلب ده ها خودروی نظامی آنها را به همراه مقادیر زیادی مهمات نابود کرده است. همچنین در این عملیات ده ها تروریست کشته و زخمی شدند.
 
دقت بالای عملیات و کمین های ارتش سوریه باعث شده تا نتایج میدانی این عملیات بدون تلفات برای ارتش سوریه ادامه یابد. در طرف مقابل این مساله تلفات سنگینی برای تروریست ها به بار آورده است.
 
ارتش سوریه به همراه یگان های اطلاعاتی خود با بدست آوردن اطلاعاتی دقیق در مورد تلاش داعش برای حمله به جاده فرودگاه پیش از شروع عملیات این گروه تروریستی، نیروهای خود را در حالت آماده باش کامل قرار داد که نتیجه این آمادگی، هلاکت و زخمی شدن ده ها تروریست بود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com