وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

 "احمد باطبی" که پس از فرار از کشور، مزدوری رسانه‌های بیگانه را گدایی می‌کند در صفحه شخصی خود در فیس‌بوک، برای اینکه ناراحتی خود از دستگیری دوستان خود را اعلام کند، توهین به مبانی مقدسات مردم ایران را در دستور کار قرار داده است.

باطبی که تعداد همسرانش از حیث تکثر برای دوستان اپوزیسونی‌اش مجهول مانده است، در کامنت‌های توهین‌آمیز خود از جایگاه یک جامعه‌شناس برای ایرانیان نسخه می‌پیچد.

 

 

باطبی که پس از شرکت در پروژه آشوب و کودتای نرم 78، توانست نظر مثبت غربی‌ها را به خود جلب کند، به دامن سرویس‌های بیگانه پناهنده شد و کاسه لیسی محافل سیاسی و رسانه‌ای اپوزیسیون را به کارنامه وطن فروشی‌های خود افزود.

 


البته "باطبی" در یک دوره زمانی به مانند جنگ گرگ‌های برای بدست آوردن جایگاه بیشتر بود، مانند وطن‌فروشان و کله‌گنده فراری همچون "فخرآور" دچار انزوای (استراسیسم) سیاسی و رسانه ای شده بود و به قولی، اپوزیسون دیگر او را در شوهای تبلیغاتی خود بازی نمی داد، تااینکه فخرآور با دخیل بستن در VOA، توانست به عنوان خبرنگار در"صدای آمریکا" مشغول به کار شود و واحدهای باقی مانده از رشته وطن فروشی و مزدوری خود را پاس کند.


"باطبی" که در دوران سکونت در غرب به قول سعدی "فی الجمله نمانده از معاصی، منکری که نکرده باشد و مسکری که نخورده باشد" حالا در جایگاه یک متخصص علم‌الاجتماع ظاهر شده و از نگاه جامعه شناسانه! به مقدسات توهین و مثلا آن را نقد می‌کند.


این مزدور وطن فروش که حتی از دانستن نام صحیح، پیامبری اوالعزم عاجز است، بدون مطالعه‌‌ای موجز، ولو دو خط ابتداییات دینی نه در باب هستی شناختی و شناخت شناسی (اپیستمولوژیک) در مورد ابتداییات آنگاه به انتشار القائات سخیف و نازل باستان گرایانه خود می‌پرداخت.

"باطبی" دستگیرشدن یک منحرف فکری توسط دستگاه‌های ذی ربط ایران را دستمایه‌ای قرار داده است تا ابلهانه با تصور سوار بر اسب  اطلاعات ناقص و القائات سخیف خود را در گلستان وسیع عشق و ارادت ایرانیان به مذهب تشیع، بچرخد.

 البته "باطبی" که یک قلم به مزد حقیر بیش نیست، اما دوستانی که سینه چاکی‌ها و عربده کشی‌های آرکاییک و باستان گرایانه‌شان گوش فلک را کر می‌کند، بهتر است یک بار هم که شده، صفحات تاریخ را ورق زنند و از نظام‌های طبقاتی آمیخته با تبعیض حاکم منحط‌ترین دوره تاریخی یعنی پایان ساسانیان اطلاعاتی کسب کنند.


اما " مهدی موسوی" که "باطبی" به هواخواهی او اینگونه مقدسات ایرانیان را آماج درشت گویی های پوچ خود قرار می دهد، یکی از حامیان و مشارکت کنندگان در آلبوم های شاهین نجفی مرتد و هتاک است. باشگاه خبرنگاران پیشتر طی گزارشی مفصل و مطول، پرده از روابط خارج از عرف و تنگاتنگ وی با حلقه شاهین نجفی مرتد برداشته بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com