وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

بی‌تردید شنیدن این خبر نمی‌تواند، موضوع غافلگیر کننده‌ای باشد، چرا که آل سعود در دوران زمامداریش با طرح مسائل دینی و مدیریت خاص و بهره برداری از آن در راستای منافع خود مواضع متناقض و خباثت خود را نشان داده است؛‌ ولی در مقابل بمب خبری که این موضوع ایجاد کرده، نمی‌توان سکوت کرد و این بی‌تردید لکه ننگی بر پیشانی آل سعود است.

در گذشته بسیاری از اطلاعات درز شده به رسانه‌ها از دست دادن‌ها و دیدارهای مسئولان سعودی در سطوح مختلف با مسئولان صهیونیستی پرده بر می‌داشت؛‌ مسئولان سعودی در ابتدا این موضوع را تکذیب می‌کردند، اما در این اواخر و بعد از ایجاد برخی تغییرات در موازنه‌های منطقه‌ای و بین المللی، آل سعود از روابط خود با رژیم صهیونیستی بی‌پروا سخن می‌گوید و عواطف اسلامی را خدشه‌دار کرده و وظایف یک کشور اسلامی را نادیده می‌گیرد.

ولی موضوع غیر قابل فهم و پذیرش، اقدام اخیر آل سعود در تنظیم و راه اندازی سفرهای دینی با پوشش گردشگری است که بی‌تردید اهدافی سیاسی را در خود نهفته دارد و در نهایت به نفع صهیونیسم و فراماسونری جهانی است.

برای افشای بیش از پیش بازی آل سعود با احساسات امت اسلامی و مقدسات آن می‌توان ده‌ها و یا حتی صدها مثال از رفتارها و اقدمات متناقض آل سعود مثال زد.

مسئولان سعودی طبق تعالیم و دستورات وهابی خود به بهانه شرک، بدعت و انحراف اقدام به تخریب مقبره‌های صحابه، آثار و ابنیه اسلامی و تاریخی در نقاط مختلف عربستان می‌کنند و به جای آن آسمان خراش‌هایی را بنا می‌نمایند.

امروز ما شاهد آن هستیم که آثار اسلامی عربستان به نیابت از اسرائیل تبدیل به آثار یهودی می‌شوند و سفرهای دینی برای آنها زیر چتر گردشگری ترتیب داده می‌شود، مقبره «ابوذر غفاری»، صحابه با وفای پیامبر(ص) زیر شن و ماسه ناپدیده می‌شود، در حالی که تنها 200 کیلومتر با شهر مدینه منوره و 10 الی 20 کیلومتر با این مزارع و آثار یهودی فاصله دارد.

مسئولان عربستان محدودیت‌هایی امنیتی در منطقه‌ای که مقبره ابوذر غفاری در آن قرار دارد، وضع و در آن دوربین‌های مدار بسته نصب کرده‌اند، تا هیچ یک از دوستداران وی نتوانند به مقبره او نزدیک شوند و در صورتی که کسی از این دیوارهای امنیتی عبور کند، مورد مواخذه و بازداشت قرار می‌گیرد.

مسلما ما در اینجا به دنبال دلایل این نوع برخوردها با آثار و ابنیه اسلامی نیستیم، چرا که اقدامات آل سعود طی دهه‌های گذشته، نقاب از چهره کریه آنها برداشته است، ولی وظیفه ما به عنوان امت اسلامی این است که در مقابل این اقدامات و هتاکی‌های علیه اسلام و مظاهر آن بایستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 9 دی 1392برچسب:آل سعود,حیوان,خیانت,جنایت,وهابی,صهیونیست, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com