وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

چند روز قبل یکی از فوتبالیست های مطرح کشور که زمزمه بازگشتش به تیم های داخلی نیز به گوش می رسید و از جایگاه بالایی نیز در تیم ملی ایران برخوردار است، در مصاحبه با یکی از نشریات بیگانه، فوتبال ایران را زیر سوال می برد و با اعلام اینکه بازیکنان ایران بسیار کند و تنبل هستند، جوانان و فوتبالست‌های ایرانی را تحت الشعاع چند سال فرنگ نشینی خود قرار داد.

این فوتبالیست که گویا با دیدن رنگ و لعاب های ظاهری فرهنگ غرب، گذشته خود را فراموش کرده است، فرهنگ غنی و اصالت ایرانی خود را فراموش کرده است.


اما لازم است به این چهره سرشناس یادآوری کنیم: آقای فوتبالیست مشهور! می شود بگویید جنابعالی از کدام فوتبال به سطح اول فوتبال کشور رفتید؟ شما در کدام زمین ها و زیر نظر کدام مربیان آموزش دیده ای که امروز تمام پل های پشت سر خود را خراب می کنی! اگر ضعفی در فوتبال ما هست که هست و کم هم نیست، باید خودمان برای آن چاره‌ای کنیم.

آقای بازیکن ملی پوش! بدان که نه غرب و فرهنگ غرب به تو وفا می کند و نه مدیران تیمی که برای آنها توپ می زنی! خیلی طول نمی کشد که با بی اعتنایی تمام و زمانی که پا به سن گذاشتی و دیگر برای‌شان بی ارزش شدی، فراموشت می کنند.

آقای حرفه ای! سعی کن هر جا که هستی گذشته خود، وطن خود و ملت خود را فراموش نکنی و به این راحتی در یک رسانه بیگانه علیه فوتبال کشورت و مربیان و جوانان غیور ایران زمین این‌گونه اظهار نظر نکنی.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com