وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

در پی قتل یکی از رهبران گروه های مسلح وابسته به ˈالقاعدهˈ، این تشکیلات در پیام تسلیتی خطاب به فرد مقتول گفت: ˈاکنون بی شک به حور العین نائل شدیˈ.
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:
به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از ایرنا، منابع خبری عراق روز پنجشنبه در خبری اعلام کردند که ˈشاکر وهیب الفهداویˈ یکی از رهبران گروه تروریستی ˈدولت اسلامی عراق و شامˈ موسوم به ˈداعشˈ در درگیری با نیروهای مسلح عراق در منطقه ˈالبوفهدˈ در شهر ˈرمادیˈ مرکز استان ˈالانبارˈ در غرب این کشور به قتل رسید.
برخی از سایت های وابسته به القاعده امروز در پیام تسلیتی از او به عنوان یک ˈقهرمانˈ یاد کرده و ابراز امیدواری کردند که بالاخره در آن دنیا به یکی از حور العین های زیبارو رسیده باشدتشکیلات القاعده و عموم فکر و اندیشه ˈوهابیتˈ که القاعده از آن نشات گرفته ، بر موضوع حوری های بهشتی و جمال بی نظیر آنها و ضرورت شهادت در راه خدا برای در بر گرفتن یکی از این حوریان، بسیاری از جوانان مسلمان را اغواء کرده اند.
موضوع رسیدن و در برگرفتن حور العین بعد از مرگ در بیانیه ها و اشعار و سروده های تشکیلات القاعده سخنان رهبران این تشکیلات جایگاه مهمی دارد و از آن به عنوان ابزاری برای تحریک جنگجویان شان و خصوصا تشویق انتحاریها برای دست زدن به عملیات انتحاری بهره می برند.تشکیلات تروریستی القاعده در سالهای اول فعالیت خود، جنگجویان و انتحاریهای خود را اغواء می کرد که ˈاگر کشته شوند، بعد از مرگ بر سر سفره نبی اکرم (صلی الله علیه واله) خواهند نشسته و با ایشان غذا خواهند خوردˈ.
به نظر می رسد که این موضوع خیلی برای تحریک جنگجویان و انتحاریهای القاعده قانع کننده و شورانگیز نبوده و اکنون به شدت موضوع به همسر گرفتن یکی از حورهای بهشتی زیبارو را برای تشویق و تحریک احساسات اعضای خود ترویج می کنند.یادآور می شود که نام ˈشاکر الوهیب الفهداویˈ چند ماه پیش و در جریان قتل سه راننده سوری به دست تشکیلات القاعده در مسیر حرکت به سمت سوریه در خاک عراق، بر سر زبانها افتاد.
این حادثه که خود تشکیلات القاعده به تصویر کشیده بود و روی اینترنت گذاشت، الوهیب را با تعدادی افراد مسلح نقابدار با پرچم های القاعده نشان می داد که بعد از توقف تعدادی از کامیونهای سوری حامل بار از عراق به سمت سوریه، در منطقه ˈرطبهˈ در غرب الانبار ، سه نفر ازآنان را بعد از اطمینان از اینکه علوی تبار هستند، به ضرب گلوله به قتل رساند.
دولت عراق بعد از این حادثه و پخش ویدئوی آن روی اینترنت، مبلغ 50 هزار دلار جایزه نقدی برای دادن اطلاعاتی در خصوص محل اختفای شاکر الوهیب اختصاص دادگزارش ها حاکی است که نیروهای مسلح عراق طی درگیری های اخیر با گروههای مسلح تعدادی از رهبران این گروهها را به قتل برسانده اند که ˈابوایوب الانصاریˈ تونسی تبار یکی دیگر از این رهبران تروریستی است که خبر کشته شدن او نیز دیروز منتشر شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com