وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش «شیعه نیوز»، نیروهای امنیتی عراق امروز صبح در یک عمیات، نماینده پارلمان "احمد علوانی" را دستگیر کردند.

منابع امینتی استان الانبار در خبری اعلام کردند : در یک عملیات ، نائب علوانی نماینده حزب العراقیه در الرمادی بازداشت شد و در جریان درگیری برادر العلوانی و چهار تن از محافظان وی کشته شدند. منطقه تحت محاصره است و کسی حق ورود یا خروج ندارد. احمد العلوانی نزدیک به یک سال است که بر تریبون های فتنه انگیز استان الانبار ظاهر می شود اما از جلسات مجلس به دلیل ناراحتی قلب –به قول خودش- غیبت می کند.



وی چندی پیش که در جمع تظاهر کنندگان الرمادی و در میدان های موسوم به میدان های کرامت سخنرانی میکرد در ادامه توهین و جسارت های خود گفت: پس از ازبین بردن مرقد[حضرت] زینب [سلام الله علیها]، بدون کوچکترین رحمی برخی شیعیان عراق -که وی آنها را عمال ایران در این کشور خواند- را سر خواهیم برید.

نمونه دیگر جسارت های او مصاحبه با یک شبکه ماهواره‌ای بغداد بود جائیکه در توهینی آشکار، شیعیان عراق را به مزدوری ایران متهم و آنان را خوک و بزدل توصیف کرده بود".تصویر زیر  مربوط به لحظه دستگیری العلوانی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com