وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اخیرا این گروهک تروریستی، وقاحت را به حد اعلای خود رسانده و به کودکان و دختران نوجوان تونسی نیز رحم نمی کنند، و با وعده های دروغین به جذب آنها می پردازند.
SHIA-NEWS.COM شیعه نیوز:

به گزارش «شیعه نیوز»، شیخ عدنان عرعور، از رهبران وهابی سوریه است که اصلیتی سعودی دارد. وی در برخی شبکه های ماهواره ای به شدت به مذهب تشیع حمله کرده و شیعیان را مشرک می نامد!. 

ابو احمد؛ از نزدیکان عرعور، از مدت ها قبل با وعده جهاد در راه خدا! به جذب جوانان تونسی برای جنگ علیه دولت سوریه مشغول است.

این در حالی است که اخیرا این گروهک تروریستی، وقاحت را به حد اعلای خود رسانده و به کودکان و دختران نوجوان تونسی نیز رحم نمی کنند، و با وعده های دروغین به جذب آنها می پردازند. 

در صحت این جنایات، خانواده دختری به نام "رحمة" 16 ساله اعلام کردند: دخترشان توسط یکی از شبکه های قاچاق انسان فریب داده شده، و برای جنگ در کنار سایر تروریست ها به سوریه اعزام شده است. این خانواده در یک نوار ویدئویی در سخنانی خواستار بازگشت فوری دخترشان شدند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:ترور,جیش العدل,وهابیوجنایت,سعودی,عرعور,سفیانی,حیوان,خوک,شغال,سگ,کثیف,شیوخ زنباره, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com