وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه بی‌حجابی در تهران در حال رشد است، گفت: زنان و دختران آرایش کرده به راحتی در بازار تهران رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند.

انعکاس :  آیت‌الله احمد محسنی ‌گرکانی ظهر امروز در نخستین دوره مسابقات سراسری قرآن منطقه یک قوه قضائیه که به میزبانی اداره کل دادگستری استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: متاسفانه بی‌حجابی در تهران در حال رشد است، زنان و دختران آرایش کرده به راحتی در بازار تهران رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند.

وی تصریح کرد: بازاریان متدین تهران روزی به من گفتند در زمان طاغوت بازاریان اجازه نمی‌دادند زنان بدحجاب وارد بازار شوند، اگر به بازار می‌آمدند بازاری‌ها آنقدر آنها را مسخره می‌کردند که دیگر رویشان نمی‌شد در بازار رفت و آمد کنند، اما امروز زنان بدحجاب به راحتی رفت و آمد می‌کنند و طلبکار هم هستند.

به نوشته ی فارس، رئیس دیوان عالی کشور با اشاره به اهمیت قرآن گفت: نگاه کردن به قرآن و خواندن قرآن عبادت است، قرآن کتاب زندگی و عمل است که خواندن آن، فهم آیات و عمل به آن باید به صورت جدی در دستور کار خانواده‌ها قرار گیرد.

محسنی‌گرکانی بیان کرد: مسابقات قرآنی باید منجر به تحول در جامعه شود، مسابقات قرآن باید هدفمند باشد و زمینه اجرایی شدن دستورات قرآن را فراهم سازد.

وی برگزاری مسابقات قرآنی دستگاه قضایی را ابتکاری ارزشمند دانست و افزود: قرآن تمام گره‌های کور فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی جامعه را باز می‌کند و عمل به آن در حل مشکلات صد درصد تاثیر دارد.

رئیس دیوان عالی کشور با بیان اینکه در هر یک از مسابقات قرآن باید یکی از دستورات قرآن را اجرایی کرد، خاطر نشان ساخت: مسابقات قرآنی باید موجب شود دستورات بر زمین مانده قرآن اجرا شود و برگزار کنندگان این برنامه‌ها باید این مهم را به صورت جدی در دستور کار قرار دهند.

محسنی‌گرکانی با اشاره به مهجوریت قرآن در زمان طاغوت گفت: در زمان طاغوت خواندن قرآن تنها مربوط به جلسات ختم و فاتحه بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی فعالیت‌های قرآنی بسیار خوبی در سطح جامعه  صورت می‌گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com