وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


مت روجرز یکی از ساکنین 25 ساله لندن در این باره می گوید: هنگامی که از کنار هتل دورچستر عبور می کنم باورم نمی شود که این همه خودروهای گرانقیمت در یک جا باشند. در عمرم خودروی بوگاتی ویرون ندیده بودم ولی دو دستگاه از این نوع خودرو را در خارج از هتل مشاهده کردم.


این روزنامه انگلیسی می نویسد: خیابان های لندن در روزهای تابستان میزبان خودروهای لوکسی می شود که توریست های کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس برای گذارندن تعطیلات با خود به انگلیس می آورند.

این خودروهای لوکس و گران قیمت از جمله "مک لارن" و با پلاک هایی از عربستان، امارات، قطر و بحرین بیشتر در محله "نایتسبردگ " لندن به چشم می خورند.


"راشد" توریست اماراتی که باخودروی شخصی اش به لندن مسافرت کرده است در این باره می گوید: هر تابستان من و دوستانم خودروهایمان را به لندن می آوریم و برای یک تا یک ماه و نیم از تعطیلات در اینجا لذت می بریم. بعد از آن به فرانسه می رویم و بار دیگر به لندن باز می گردیم.




قیمت "بوگاتی ویرون" گران ترین خودروی لوکس این توریست ها در لندن که چشم هر بیننده ای را خیره می کند به سه میلیون دلار می رسد.
در خیابان های لندن می توان طرفداران این خوردوهای لوکس مثل "فراری"، "بوگاتی" و "رولز رویس" را مشاهده کرد که در حال عکس و فیلم گرفتن از آنها هستند.


البته برخی نیز از این خودروهای گران قیمت و لوکس شکوه دارند چرا که گاهی اوقات غرش موتورهای آنها مزاحم ساکنان این محله های مجلل و آرام می شود.


همچنین در فصل تابستان، می توان جوانان دختر و پسر و زنان و مردان زیادی از کشورهای عربی را در مجلل ترین و گرانقیمت ترین مراکز خرید و فروشگاه های لندن یافت که در حال خرید هستند.




آنها برای اروپا ، ثروت های باد آورده ای هستند که با خریدهای بی حد و حصرشان ، خاطرات خوبی را برای فروشندگان اروپایی رقم می زنند ، فروشندگانی که با ورود هر مشتری ثروتمند عرب به فروشگاه هایشان ، احساس می کنند در چاه های نفت آنان شریک اند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: دو شنبه 19 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com