وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


لاریجانی گفت: اراده کشورهای منطقه در شرایط جدید نسبت به جمهوری اسلامی ایران افزایش یافته است این فرصت خوبی است البته باید همیشه توجه داشته باشیم و تغییرات تاکتیکی را رصد کنیم. وی در تبیین رویکرد برخورد با مخالفین گفت: باید با روش‌هاي معقول و سنجیده در این زمینه عمل کرد. استراتژی برخورد سخت شاید زود جواب دهد ولی در دراز مدت اثرات سوء را به دنبال خواهد داشت.

رییس قوه مقننه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در راه افتادن چرخ تولید کشور گفت: وزارت اطلاعات در این زمینه نیز می تواند کمک‌هاي قابل توجهی انجام دهد سرمایه‌هاي زیادی در کشور داریم که فعلیت نیافته اند یا به اندازه ظرفیت کامل کار نمی شود باید کمک کنیم تولید در داخل کشور جدی تر گرفته شود.

لاریجانی احساس نگرانی و اضطراب از ناامنی‌هاي اجتماعی را از آسیب‌هاي جدی در حوزه مسایل اجتماعی دانست و گفت: ناامنی روانی اثرات نامطلوبی به همراه دارد و باید آسیب شناسی آن جزو اولویت‌هاي دستگاه قضایی، دستگاه امنیتی و رسانه‌هاي ارتباط جمعی باشد. وی در پایان سخنانش برای حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمود علوی به عنوان فردی خوش فکر و توانمند که در جلسه رای اعتماد از رای بالایی برخوردار شد آرزوی توفیق روزافزون کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 5 بهمن 1392برچسب:علی لاریجانی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com