وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

از سوی دیگر وزارت خارجه آمریکا با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن انفجارهای امروز قاهره آن را اقداماتی تروریستی خواند. در بیانیه وزارت خارجه آمریکا بر حمایت واشنگتن از همه تلاش های دولت مصر در مقابله با تروریست‌ها و سپردن آنها به عدالت تاکید شده و آمده است: خشونت در مصر جایی ندارد و تحقق ثبات سیاسی و اقتصادی را دشوار می کند.

وزارت خارجه آمریکا از همه مصری‌ها خواست که در آستانه سالروز 25 ژانویه آرامش خود را حفظ کنند و آمریکا حامی ملت مصر خواهد بود. از سوی دیگر خالد عبدالعزیز وزیر جوانان مصر از میدان التحریر که قرار است فردا جشن انقلاب 25 ژانویه در آن برگزار شود دیدن کرد. از ساعتی قبل حازم الببلاوی نخست وزیر موقت مصر نشست کابینه امنیتی برای بررسی تحولات اوضاع در این کشور را تشکیل داده است و اين در حاليست كه اخوان المسلمين هم اين بمب‌گذاري ها را محكوم كرده است!

ایران انفجارهای مصر را محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان انفجارهای روز جمعه در شهر قاهره پایتخت مصر را محکوم کرد.
به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل رسانه ای وزارت امور خارجه؛ ˈمرضیه افخمˈ با بیان اینکه انفجارهای مصر با هدف صدمه زدن به وحدت ملی، همچنین ثبات و امنیت این کشور صورت پذیرفته است بر ضرورت تفاهم و وفاق ملی برای جلوگیری از بروز زمینه های فتنه و نزاع در مصر تاکید کرد.

گفتنی است؛ درگیری میان هواداران ˈمحمد مرسیˈ رئیس جمهور برکنار شده مصر و نیروهای امنیتی روز جمعه و در آستانه سالگرد انقلاب این کشور در قاهره تشدید شده است. براساس این گزارش، درگیری‌ها پس از حمله انتحاری به یک مجتمع پلیس که به کشته و زخمی شدن تعدادی منجر شد، در پایتخت این کشور شدت یافته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 5 بهمن 1392برچسب:مرسی,اخوان المسلمین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com