وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل


ˈاسحاق جهانگیریˈ، معاون اول رییس جمهوری برای دیدار با مراجع تقلید و بازدید از طرح توسعه ضلع شرقی حرم حضرت معصومه(س) و همچنین شرکت در نشست شورای برنامه ریزی استان، روز پنجشنبه به قم سفر کرد. جهانگیری در این سفر با حضرات آیاتˈلطف الله صافی گلپایگانیˈ،ˈحسین نوری همدانیˈ،ˈعبدالله جوادی آملیˈ،ˈحسین وحید خراسانیˈ و ˈناصر مکارم شیرازیˈ دیدار و گفت وگو کرد.

جهانگیری: دولت هیچ حرکت شوک آوری انجام نخواهد داد

معاون اول رییس جمهوری گفت: قطعا دولت در افزایش قیمت حامل های انرژی، هیچ حرکت شوک آوری انجام نخواهد داد. اسحاق جهانگیری عصر پنجشنبه بعد از جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قم در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها، شوکی وارد نخواهد کرد، گفت: سیاست های هدفمندی یارانه ها هنوز نهایی نشده و امیدواریم به زودی این سیاست ها نهایی شده و به اطلاع مرم برسد.

وی درباره مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: واحدهای تولیدی اکنون مشکلاتی دارند که ما به دنبال این هستیم که این مشکلات را به سرعت حل کنیم و باید تلاش کرد که رکود کشور پایان یافته و کشور به سمت رونق حرکت کند. جهانگیری اضافه کرد: واحدهای تولیدی که کارگرهای خود را از دست داده اند، شرایطی پیدا کنند که دوباره به کار برگردند. وی درباره بازداشتی های اعتراض های صنفی نیز گفت: من در جریان جزئیات آن نیستم و در این دولت هیچ کس به خاطر مسایل حقوقی (درآمدی) زندان نمی شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 12 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com