وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کاندیدای انصراف داده اصلاح‌طلب انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم در این گفت وگو از رابطه و تعاملش با رهبر انقلاب، بیم‌ها و امیدهایش برای حضور در عرصه انتخابات و کاندیداتوری، خط قرمزهایش، پایبندی به اعتقاداتش و سدمحمد خاتمی رئیس جمهور پیشین کشورمان، میزان تحقق اهدافش، آمادگی‌اش برای همکاری با رئیس جمهور و توصیه به وی برای استفاده از تجارب رؤسای‌جمهور سابق و از جمله محمود احمدی‌نژاد در قالب مشاور ارشد، مهارت‌های ارتباطی نامزدهای ریاست‌جمهوری، مناظره های تلویزیونی و تأثیر اشتباهات نامزدها در بالا و پایین شدن آرای آ نها، تندروی‌های انجام شده از ناحیه افراطیون اصلاح‌طلب در سال‌های گذشته، تأثیر رسانه‌های داخلی و خارجی در انتخابات یازدهم، مخالفتش با جابه جایی گسترده مدیران پس از برگزاری هر انتخابات و بسیاری از موضوعات دیگر پاسخ داده است.

عارف بحث زندانیان سیاسی و مسأله موسوی، رهنورد و کروبی را استخوان لای زخم دانسته و با بیان اینکه برای حل این موضوعات تا حد توانش کمک خواهد کرد، گفت: «امیدوارم این مسأله از وادی هماهنگی و همکاری با نهادهای ذی ربط حل شود و حل آن به استمرار روحیه پرشور و بانشاط موجود در جامعه کمک کند و به همدلی و همراهی با دولت جدید در پیگیری مطالبات و حل مشکلات کشور یاری رساند. بدون اینکه کسی یا جریانی بخواهد امتیاز حل شدن این مسائل را برای خودش بداند».

کتاب «عارف» در قطع پالتویی و در 44 صفحه از سوی انتشارات سیمای شرق منتشر می‌شود و از ابتدای اسفندماه و در مرحله نخست از طریق کیوسک‌های مطبوعاتی توزیع خواهد شد. این ناشر پیش از این، کتاب «صراحت‌نامه» آیت الله هاشمی رفسنجانی، «دیپلماسی» منوچهر متکی، «سانسور» مهدی کلهر، «سیاست مطبوعات» محمدجعفر محمدزاده و «بازمهندسی فرهنگی» امیر خوراکیان را منتشر کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:انتخابات,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com