وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

ساعت 22:55: در حاليكه رییس سازمان صدا و سیما به دليل مجريان برنامه، مانع پخش زنده گفت و گوی تلویزیونی رییس‌جمهور با مردم شده بود، اين مصاحبه با يك ساعت و نيم تاخير از ساعت 22:55 آغاز شد و آقاي روحاني به جاي مجريان، به خاطر اين تاخير از مردم پوزش خواست! و با كنايه به مجريان سيما گفت خوشحالم كه شما را در اينجا داريم! یک منبع آگاه در دفتر رییس‌جمهور علت اصلی مخالفت رییس سازمان صداوسیما با پخش برنامه گفت‌وگوی زنده رییس‌جمهور را انتخاب مجریان این برنامه توسط نهاد ریاست‌جمهوری اعلام کرد.

البته هنوز معلوم نيست مجريان كنوني، هماناني بودند كه مدنظر نهاد رياست‌جمهوري بوده‌اند يا توسط ضرغامي به جاي دو نفر ديگر انتخاب شده‌اند. يكي از سايت‌‌ها نوشته است كه مخالفت رییس سازمان صدا و سیما با همين دو مجری كه گفت‌وگوی زنده را آغاز كرده‌اند و هر دو نیز از کارمندان صداوسیما هستند باعث تاخير در پخش گفت‌وگوي زنده شد اما سايت ديگر نوشته كه اين دو مجري به جاي دو مجري مدنظر نهاد رياست‌جمهوري، توسط ضرغامي انتخاب و جايگزين شده‌اند.

در همين زمينه، خبرگزاري اصولگرا و تندروي تسنيم كه از رسانه‌هاي منتقد و مخالف دولت يازدهم به شمار مي‌رود در روايت خود نوشت: روز قبل از مصاحبه رئیس‌جمهور، «روحانی‌نژاد» از سوی دفتر رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود اما در آخرین دقایق منتهی به آغاز مصاحبه، ریاست‌جمهوری اصرار می‌کند که خانم «پوریامین» هم به عنوان مجری در مصاحبه حضور داشته باشد و این اقدام بدون هماهنگی قبلی با سازمان صدا و سیما انجام گرفته بود.

وی افزود: اصرار نهاد ریاست‌جمهوری بر انتخاب مجری توسط این نهاد، موجب شد که گفت‌وگوی زنده تلویزیونی در ساعت مقرر پخش نشده و به تعویق بیفتد. پس از دقایقی، صداوسیما می‌پذیرد که خانم پوریامین نیز در کنار آقای روحانی‌نژاد به عنوان مجریان برنامه حضور داشته باشند.

ضرغامی به شورای نظارت صداوسیما نامه نوشت


پس از تاخیر در پخش زنده مصاحبه تلویزیونی رئیس جمهور، عزت‌الله ضرغامی، در نامه‌ای به شورای نظارت بر سازمان وصدا و سیما خواستار تعیین تکلیف در مورد نحوه انتخاب مجری‌های مصاحبه با روسای سه قوه شد. اين درحاليست كه رييس‌جمهور در پایان گفت و گوی تلویزیونی خود اعلام کرد دلایل تاخیر در پخش برنامه را تشریح نمی‌کند. متن نامه ضرغامي به این شرح است:

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای رئیسی
رئیس محترم شورای نظارت بر سازمان صداوسیما

با سلام احتراما؛ با توجه به اهمیت تاخیری که در شروع مصاحبه زنده تلویزیونی رئیس جمهور محترم پیش آمد؛ خواهشمند است در مورد انتخاب مجری توسط روسای محترم قوا، و امتناع از پذیرش وظیفه قانونی و حرفه‌ای رسانه ملی اظهارنظر نمائید. از خداوند متعال موفقیت جنابعالی را خواهانم. با تشکر

سید عزت الله ضرغامی


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com