وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

شعار استقلال در کنار شعار آزادی از مهمترین شعارهای انقلاب بود. در استعمار جدید، قدرتهای مداخله گر به دنبال قرار دادن عوامل مستبد خود در راس کشورها هستند.

تاثیر حادثه پربرکت 19 بهمن 57 ایجاد احساس استقلال در ارتش بود. برای نشان دادن کارآمدی در مقابله با تهدیدات و حفظ امنیت هوایی کشور، باید احساس استفناع از دیگران و استقلال و تکیه به ظرفیت های خود داشته باشید.

سرنوشت یک انقلاب در مقابل حاکم مستبد، بدون مبارزه با قدرت سلطه‌گر خارجی حامی آن، یا شکست مسئولان انقلاب و نابودی انقلاب است یا خیانت آنها. سازش با مستکبر به جایی نمی‌رسد.

استقلال به معنای بداخلاقی با همه دنیا نیست. استقلال یعنی مقابله با قدرت مداخله‌گری که می‌خواهد دستور بدهد و حیثیت و شرف یک ملت را برای منافع خود خرج کند.

راز ماندگاری نظام اسلامی تکیه صریح و شفاف بر اصول و ارزشهاست همانطور که امام بزرگوار اینطور بود. هیچ نباید این صراحت را از دست داد، تاکتیکها را می‌توان عوض کرد ولی اصول باید مستحکم بماند.

آن چیزی که می‌تواند استقلال ما را تامین کند، تکیه کردن صریح و شفاف بر مبانی، اصول و ارزشهای انقلاب است. امام بزرگوار از روز اول شروع نهضت، حرف خود را صریح و بدون ابهام بیان می‌کردند.

جمهوری اسلامی متکی به ایمان و محبت و اراده مردم است. انشاءالله در 22بهمن خواهید دید که ملت ایران می‌آیند و استحکام و اقتدار ملی خود را فریاد می‌زنند. ملت ایران می‌داند راز موفقیتش ایستادگی است. راه امنیت ملت ایران نشان دادن اقتدار ملی است.

مسئولان آمریکایی به مسئولان ما می‌گویند قصد تغییر نظام را ندارند؛ دروغ می‌گویند. اگر بتوانند، لحظه‌ای تردید نمی‌کنند اما نمی‌توانند چون نظام اسلامی متکی به ایمان، محبت و اراده آحاد مردم است.

امام(ره) در مقابله با نظام سلطه، پرده پوشی نکرد. نظام سلطه در شکل کامل خود، در دولت کنونی ایالات متحده مجسم است. موضع‌گیری در مقابل امریکا به دلیل منش، ذات و رفتار مداخله‌گرانه و سلطه‌گرانه این دولت است.

برخی اظهارات دشمن برای مردم مایه عبرت است. ملت ایران اظهارنظرهای بی ادبانه مسئولین آمریکایی، دورویی و نیات پلید آنان را ببیند و دشمن را بشناسد. برخی می‌خواهند مردم را از دشمنی با دشمن منصرف کنند.

توصیه همیشگی به مسئولین، استفاده حکیمانه از ظرفیتهای بی شمار درونی است. راه حل مشکلات اقتصادی، نگاه به بیرون و برداشتن تحریم‌ها نیست. مسئولان اقتصادی دولت با توجه به این نکته، بنا دارند ساخت درونی اقتصاد را تقویت کنند.

وحدت، اتحاد و همدلی میان آحاد ملت، مسئولان و نخبگان باید افزایش یابد. امروز متن حرکت ملت ایران، ایجاد اقتدار درونی است. نگذارید حواشی گوناگون، این متن را مخدوش کند.

آمریکایی ها ایران را تهدید می‌کنند، آن وقت توقع خنده‌آور و مسخره‌ای دارند که جمهوری اسلامی از قدرت دفاعی خود بکاهد. ملت و مسئولین، به توفیق الهی، روز به روز بر قدرت دفاعی خود خواهند افزود.

مسئولان و مردم به هم اعتماد کنند. انتقادها منصفانه باشد. دولت چند ماهی بیشتر نیست که سر کار آمده و باید فرصت داد که کارها را با قدرت پیش ببرند.

هم منتقدان با دولت با شرح صدر برخورد کنند، هم دولت با منتقدان. همه به هم احترام بگذارند و ملاحظه هم را بکنند. دشمنان در داخل کشور نیز عواملی دارند. نگذارید عوامل دشمن از نقاط ضعف استفاده و خللی ایجاد کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 19 بهمن 1392برچسب:مقام معظم رهبری ,امام خامنه ای, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com