وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

وی گفت: این جنایت، خیانت و ظلم بزرگ اتفاق افتاده و تا زمانی که سران فتنه نخواهند توبه کنند و بر این موضع باشند به هیچ وجه کار دیگری انجام نمی‌شود و شرایط مثل سابق خواهد بود. دادستان کل کشور یادآور شد: می‌گویند ما توبه نمی‌کنیم، این افتخار ندارد، توبه یک نعمت پروردگار است و البته هرکسی هم توفیق توبه پیدا نمی‌کند. وی با بیان این که اگر کسی جرمی و اشتباهی مرتکب شد، افتخار ندارد بلکه خجالت‌آور است، افزود: کسانی که بی‌جهت خود را به زحمت می‌اندازند و شایعه پراکنی و فضاسازی می‌کنند بازهم مردم را نشناختند و هیچ دستگاهی کاری دیگر انجام نخواهد داد.

* تعبیر به بی‌سواد برای منتقدین کار غلطی است

محسنی‌اژه‌ای در ادامه در پاسخ به سؤال دیگری در ارتباط با موضوع عملکرد دولت در توافقنامه ژنو اظهار داشت: در این زمینه همه سخنان مقام معظم رهبری را به خصوص در چند روز پیش همه شنیدند، آقا فرمودند انتقادها با شرح صدر باشد، البته دولت هم شرح صدر داشته باشد.

وی افزود: این موضوع، مسئله مشکلی است و مردم به حق انتظار دارند که تیم هسته‌ای اجازه ندهد به هیچ وجه عزت، اقتدار و غرور ملی ما و این همه زحماتی که کشیده شده، از بین برود و لطمه هم نخورد. دادستان کل کشور با بیان این که بخشی از حرف‌هایی که دشمن می‌زند به خاطر ضعف‌شان است، گفت: همه باید تلاش کنیم بهترین نتیجه حاصل شود، البته بعضی از حرف‌هایی که زده می‌شود نسبت به افراد منتقد صحیح نیست و تعبیر به بی‌سواد کار غلطی است.

وی یادآور شد: واقعا کسانی منتقدند و انتقادشان هم درست است، دل‌نگرانند، دغدغه دارند و می‌گویند شما که به ما ماهیت قضیه را نمی‌گویید، دشمن هم که کرکری می‌خواند و می‌گوید ما ایران را به زانو در آوردیم، خب! یک جواب محکم بدهید، روشنگری، تبیین و برای مردم بازگو کنید. محسنی‌اژه‌ای با بیان این که به هرحال از لحاظ حقوقی ایراد و اشکالاتی هم دارند، تصریح کرد: این تعابیر درستی نسبت به منتقدین نبود. وی با بیان این که همه باید به همدیگر کمک کنیم و مواظب و هوشیار باشیم، تأکید کرد: دشمن تلاش می‌کند از هر روزنه‌ای وارد شود، ما نیز باید مواظب و تیم هسته‌ای هم مراقب باشد تا خدای نکرده از این بابت دشمن بهره‌ای نبرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com