وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه از نظر غربی‌ها فتنه هنوز پایان نیافته و ادامه دارد، گفت: ‌دشمن در حال بازتولید فتنه 88 است و این موضوع را از طریق رفع حصر سران فتنه دنبال می‌کند و متأسفانه عده‌ای هم در داخل در خط آمریکا همین سیاست را دنبال می‌کنند و‌ به نظرم این یک آرزو و سرابی دست‌نیافتنی برای آنهاست.

انبارلویی‌تأکید کرد: مردم ما در قیام 9 دی موضع نهایی خودشان را نسبت به سران فتنه اعلام کردند و آنها هرگز اجازه باز تولید نمونه‌ای از فتنه 88 را نخواهند داد.

وی با بیان اینکه یکی از مصادیق مداخله در امور داخلی ایران همین بیانیه وزارت خارجه آمریکاست، گفت: آمریکایی‌ها در قرارداد الجزایر متعهد شدند که در رابطه با مسائل داخلی ایران دخالت نکنند اما از همان روز اول قرارداد، زیر عهد و پیمان خود زدند و با تغییر جنگ سخت به جنگ نرم همچنان مصمم هستند که در امور داخلی ایران دخالت کنند.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی ادامه داد: البته واکنش ملت ما هم نسبت به این مداخله مشخص است مردم ما در راهپیمایی 22 بهمن امسال شعار مرگ بر آمریکا را رساتر از سال‌های پیش سر دادند و این نشان از نفت ملت ایران از مداخلات آمریکا دارد.

انبارلویی تاکیدکرد: دولت باید رسما نسبت به این مداخله‌اعتراض کند و اعتراض خود را در مجامع بین‌المللی به ویژه سازمان ملل به ثبت برساند.

وی در پایان تصریح کرد: یکی از مفاد منشور سازمان ملل احترام به استقلال ملت ها و دولت‌های مشروع و عضو سازمان ملل است و نمونه‌ایی بارز از مداخله در امور داخلی ما انتشار چنین بیانیه‌ای از سوی دستگاه سیاست خارجی‌ آمریکاست.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: شنبه 26 بهمن 1392برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com