وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

با پایان جلسه امروز محاکمه مرسی و رهبران اخوان، زمان بعدی رسیدگی به پرونده وی در اتهام جاسوسی و تروریسم به 23 فوریه موکول شد.

اعتراض مرسی به قفس شيشه‌اي دادگاه

به گزارش اسکای نیوز عربی، مرسی و 35 تن از سران اخوان المسلمین در حالی امروز در اولین جلسه محاکمه به اتهام جاسوسی و همدستی برای فعالیت‌های تروریستی به نفع برخی طرف‌های خارجی حضور یافتند که مشاجراتی میان قاضی و هیات دفاع از یک سو و متهمان و قاضی از سوی دیگر پیش آمد. در این جلسه مرسی از هیات دفاع خواست تا در محاکمه‌های بعدی در دادگاه حضور نیابند. مساله قفس شیشه‌ای مهمترین مساله اختلافی میان طرفین بود. قاضی پس از جلسه امروز بررسی پرونده مذکور را به بیست و سوم فوریه موکول کرد و مشخص نشد که آیا در این جلسه وکلای متهمان برای دفاع حاضر خواهند شد یا خیر.
انفجار اتوبوس گردشگران خارجی در مرز مصر و سرزمین‌های اشغالی

انفجاری که در یک اتوبوس گردشگری در شمال سیناء در نزدیکی مرزها با اراضی اشغالی رخ داد، چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت. بر اثر انفجار اتوبوس گردشگران خارجی که در ورودی زمینی "طابا" در سیناء رخ داد، چهار تن کشته و 29 تن دیگر زخمی شدند. در همین حال، پلیس اسراييل نیز اعلام کرد که آماده است مجروحان این انفجار را برای درمان به مراکز پزشکی منتقل کند. تلویزیون مصر گزارش داد، دو گردشگر کره ای نیز در این حمله کشته شدند. منابع مصری اظهار کردند که این انفجار بر اثر کار گذاشتن بمب به وقوع پیوسته است و مجروحان این حمله به بیمارستان بین‌المللی شرم الشیخ انتقال داده شدند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 29 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com