وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

نتیجه گیری: اگر در سایت چیزی وجود داشته باشد که بی بی سی بپسندد، یک شبه از یک سایت کم بازدید، به پربازدید تبدیل می شود!

 

نظر دکتر زوری زاده در این خصوص: چی؟! ... نظرم رو در مورد سایت شبکه خبر بدم؟! ... مگه شبکه خبر سایت هم داره؟! ... اوضاع از چه قراره؟! ... آهان! نظرسنجی گذاشتن و هکش کردن و نتیجه هاش این شده؟! ... خب حله! بریم واسه ضبط! ...  سه دو یک ... "سایت شبکه خبر پربازدیدکننده ترین سایت جهان هست؛ خودم هر شب قبل از خواب و هر روز قبل از خوردن صبحانه به این سایت سر می زنم؛ با توجه به آمار بالای بازدیدکنندگان این سایت می تونیم نتایج نظرسنجی در این سایت رو نظر تمام موجودات زنده در کهکشان راه شیری بدونیم!

 

***

2

سی  دی ام خش دار شده!

 

در خبرها می خوانیم گلشیفته در نقش یک روسپی بازی کرده است؛ آرزو می کنیم فشارهای اقتصادی بیش از این به این بازیگرنما فشار نیاورد وگرنه معلوم نیست آنطرف آب ها چه کارهای دیگری نیز انجام دهد!


 

نظر دکتر زوری زاده در این خصوص: واقعا تبریک میگم به این بازیگر ایرانی! واقعا صحنه های جذابی رو خلق کرده بود! واقعا بازی زیرپوستی(!) و زیبایی داشتن! ... راستی سی دی اورجینالش رو کسی نداره؟! برخی جاهای مهمتر فیلم رو اینقدر جلو و عقب کردم که سی دی ام خش دار شده!

 

***

3

خروج کارمندان دولت از تهران با موفقیت انجام شد؟!

رئيس کميسيون اقتصادي مجلس گفت: "یک سوم خانه های تهران خالی است!"

گزینه الف. شاید تهرانی ها خیلی مایه دار هستند و نفری دو سه تا خانه دارند و نمی دانند در کدام یک زندگی کنند. به همین خاطر شش ماه اول سال را یک منزل و شش ماه بعد را در منزل دیگرشان زیست می کنند!

گزینه دوم. به هر حال موش ها هم حق زندگی دارند! این خانه ها می تواند سرپناه مناسبی برای آنان باشد! با تشکر از دلرحمی برخی از مایه داران تهرانی!

گزینه سوم. رودروایستی نکنید! اگر تهران می تواند جمعیت بیشتری را در خودش جا دهد فقط کافیست یکبار فراخوان دهید تا شونصد میلیون نفر دیگر از شهرها و روستاها به تهران وارد شوند!

گزینه چهارم. شاید طرح خروج کارمندان دولت از تهران با موفقیت به اتمام رسیده و منزل های آنان این روزها بدون استفاده مانده!

***

4

 

در خبرها می خوانیم که یکی از وکلای ملت! نگرانی خود را از سقف قطعی مبلغ رهن خانه نمایندگان اظهار نگرانی کرده و مبلغ 100 میلیون تومان برای رهن خانه را با توجه به گرانی مسکن کافی ندانسته است!


گزینه الف. بعد اینکه نماینده شدم خانمم کلی پیش خواهرش کلاس گذاشته؛ اگه خونمون خیلی باکلاس نباشه که خانومم ضایع میشه!

 

گزینه ب. شنیدن چنین اخباری امیدوار کننده است. زیرا که متوجه می شویم مسئولین هم متوجه گران شدن منزل و اجاره مسکن و ... شده اند!

 

گزینه ج. دست و پای این نماینده شاکی را بایستی طلا گرفت! همین که گفته 100 میلیون برای رهن کم است نشان می دهد آدم رانت خواری نیست و خانه ندارد و برای خودش مال و اموال خفن ذخیره نکرده است!

 

گزینه د. یک نماینده در بایستی در بالای شهر بنشیند. زیرا از آن بالا بالاها بهتر می تواند غم و درد و فقر پایین شهر را ببیند!

 

***

5

من الان چه شکلی ام؟!


 

تبریک می گوییم به خودمان که ظاهر سایتمان اینقدر تغییر کرده و خوشگل شده است. به قول "فامیل دور" من الآن چه شکلی ام؟!

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com