وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

این افسر به زنان بازداشت شده که بیش از مهلت ویزا در امارات اقامت داشتند مي‌گفته یک راه فرار وجود دارد و سپس آنها را به سرپرست یک حلقه فحشا بنگلادشی مي‌فروختند. در این رابطه سه بنگلادشی و یک زن اندونزیایی دستگیر شدند و در دادگاه کیفری ابوظبی حاضر شدند. یکی از متهمان بنگلادشی به جرم پرداخت رشوه به پلیس برای دریافت زندانیان زن دادگاهی شد. دو نفر دیگر متهم به راندن خانه‌هاي فحشا شدند که مهاجرین غیرقانونی در آنها اقامت داشتند.

در گزارشی دیگر درباره عملکرد نیروی پلیس ابوظبی ذکر شده در سال گذشته بیش از ۹ هزار تلفن با پلیس ابوظبی برقرار شده است. بخش زیادی از این تماس‌ها مرتبط با جرم و جنایت بوده و تماس درباره تصادفات خیابانی و ترافیک در جایگاه دوم قرار داشته و در درجه سوم موارد مختلف دیگری قرار گرفته اند. به گفته افسران پلیس ابوظبی تماس‌ها به سه دسته “خیلی مهم”، “مهم” و “عادی” طبقه بندی شده اند.

از طرف دیگر اگرچه در گزارش رسانه اماراتی اشاره ای به ملیت دخترهایی که پلیس این کشور در اختیار شبکه‌هاي قاچاق قرار مي‌داده، نشده است اما با توجه به موضوع قاچاق دختران ایرانی به امارات مي‌توان حدس زد که پلیس امارات از دختران ایرانی قاچاق شده هم سوء استفاده کرده باشد. پیشتر علی صادقی، رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی، با تایید «قاچاق دختران ایرانی به کشورهای عربی» گفته بود که «این موضوع را نفی نمی‌کنیم» اما «عدد آن قابل توجه نیست.»

از سوی دیگر از سال‌ها پیش برخی رسانه‌هاي داخلی از خرید و فروش گسترده دختران ایرانی در امارات خبر داده بودند. گویا این خرید و فروش به حدی گسترده بود که یک سایت با این هدف نیز راه اندازی شده بود و دختران کم و سن و سال ایرانی به بهانه‌هاي مختلف از جمله مناسبت نوروزی در آن خرید و فروش مي‌شدند. به هرحال از فعالیت نسبتا پررنگ دخترانی ایرانی قاچاق شده به امارات در حوزه فحشا و روشن شدن نقش پلیس امارات در مدیریت شبکه فحشا در این کشور مي‌توان نتیجه گرفت که پای پلیس امارات هم در ماجرای قاچاق دختران ایرانی و فعالیت آنها گیر باشد و یا حداقل این پلیس سرنخ‌هاي مناسبی از شبکه قاچاق دختران ایرانی در دست دارد. شاید اگر وزارت امور خارجه و مسئولان امنیتی و انتظامی به صورت دقیق این خبر را پیگیری کنند، به سرنخ‌هاي خوبی درباره پرونده قاچاق دختران ایرانی به امارات دست پیدا کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: جمعه 9 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com