وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رئيس هيأت مؤسس و هيأت امناي دانشگاه آزاد اسلامي وجود 450 مركز و واحد، 1ميليون و 700 هزار دانشجو، 52 هزار نفر استاد و مربي و فضاهاي مناسب آموزشي، آزمايشگاهي، ورزشي، فرهنگي و رفاهي را از جمله امكانات و امتيازهاي اين دانشگاه دانست و گفت: افق آينده ما براي تقويت تحصيلات تكميلي و تحقيقات دانشگاهي روشن است.

آيت الله هاشمي رفسنجاني،

پروفسور مجيد سميعي:​ خدمات آيت الله برای جامعه هنوز ناشناخته است و نسلهاي بعدي متوجه كارهاي بنياني ايشان خواهند شد.

توجه به طرحهاي دانش بنيان را از برنامه هاي ديگر دانشگاه آزاد اسلامي خواند و گفت: بايد با تجاري كردن طرحها و ابتكارات و اختراعات دانشگاهيان، فاصله صنعت و دانشگاه را از بين ببريم، چون اين دو مكمل همديگر براي رونق اقتصاد مي باشند.آقاي پروفسور سميعي نيز با تأكيد بر سابقه علم و دانش ايرانيان در تاريخ، گفت: عقيده من هميشه اين است كه غربي ها بايد براي تحقيقات و مدارك علمي و پزشكي به ايران مراجعه نمايند.

ايشان با تأكيد بر كارهاي كه آيت الله هاشمي رفسنجاني انجام داده، گفت: خدمتي كه شما به جامعه كرده ايد، هنوز شناخته شده نيست و نسل هاي بعدي متوجه مي شوند كه چه كارهاي بنياني در زمان شما انجام گرفته است. پروفسور سميعي فارغ التحصيلان و دانشجويان دانشگاه آزاد اسلامي را سرمايه ارزشمند براي ايران دانست و گفت: مسؤولان دانشگاه اين عده جوان را از خيابانها به دانشگاه آوردند كه مطمئناً در آينده تاريخ، مايه سرافرازي ايرانيان هستند. ايشان افزود: اقبال مردم در جريان نام نويسي شما براي انتخابات، نشان از محبوبيت و جايگاه والاي شما در قلوب مردم دارد.

گفتنی است در این دیدار و با حضور آيت الله هاشمي رفسنجاني، توافقنامه پروفسور سميعي و دكتر باقر لاريجاني براي تشكيل بورد بين المللي جهت ايجاد بستري براي همكاري​هاي بين المللي و تأسيس دانشگاه مجازي آزاد اسلامي بين المللي در اروپا به امضا رسيد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در هامش اين توافقنامه بر پيگيري اين امر مهم براي ارتقاء آموزش كشور در حوزه پزشكي تأكيد كرد.

پروفسور مجید سمیعی پزشک و جراح مغز و اعصاب سرشناس ایرانی است. او در حال حاضر ریاست فدراسیون جهانی انجمن جراحان اعصاب و ریاست بیمارستان علوم عصبی هانوفر در آلمان را بر عهده دارد که خود بنیان‌گذار آن بوده است. وی امروز با آیت الله هاشمی دیدار کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: چهار شنبه 14 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com