وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

همایون در توضیح منظور خود یادآوری کرد: «به خاطر دارید که اکبر گنجی در زندان اعتصاب غذا کرده بود و او را به بیمارستان برده بودند. چه هیاهو و جنجالی درست شده بود! شب ها عده ای دور خانه اش جمع می شدند و شمع روشن می کردند. ماها هم چه سینه هایی چاک می دادیم! خود بنده هم از همه "خر تر" ؛ خودم را می گویم... خب خر هم اسم بدی نیست. آن هم یکی از موجودات خداست. اصلا ما چرا لفظ خر را برای توهین استفاده می کنیم؟!»


وی در ادامه افزود: «به یاد دارید که در اوج روزهای 22 و 25 خرداد سال 88، بنده به شما عرض کردم این اتفاقی که در حال رخ دادن است، برخلاف آن چیزی که فکر می کنید، باعث سقوط جمهوری اسلامی نمی شود بلکه باعث بقای آن است. شما نمی دانید من چه زجری کشیدم و چه بلایی بر سرم آوردند؟! بسیاری از پشتوانه های مالی خودم را به خاطر حمایت نکردن از جنبش سبز از دست دادم. من به این حرکتی که در حال انجام شدن بود اعتقادی نداشتم. من
جنبش سبز را اقدامی برای فریب مردم می دانستم. همین طور هم شد و نتیجه اش این شد که جمهوری اسلامی و سرانش به اوج رفتند.»


نظرات شما عزیزان:

محمدرضا
ساعت19:31---22 تير 1391
ای خاک عالم توسرتن بیچاره ها ی نوکر آمریکا مرگ بر آمریکا و ضد انقلاب فراری

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com