وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

گفتني اينكه آقاي ناصر سراج رييس سازمان بازرسي كل كشور روز یکشنبه گذشته در همایش اقتصاد مقاومتی گفته بود: «در یکی از استانها فردی 12 میلیارد تومان بدون اینکه به ماموریت برود حق ماموریت دریافت کرده است. این فرد همچنین 530 میلیون تومان پول غذا به حسابش واریز شده است!»

خب، مبارك است. به قول معروف «گل بود به سبزه هم آراسته شد» و يا «هر دم از اين باغ بري مي‌رسد، (از دولت مهروز سابق!) تازه‌تر از تازه‌‌تري مي‌رسد»! «تازه‌ترهايي» كه ظاهرا و تا چند سال آينده هم بايد شاهد رسيدنشان باشيم تا فقط به خود بگوييم: معلوم نيست  8 سال بر سر منافع و منابع اين كشور چه بلايي آوردند كه هر روز در باره شاه‌كارها و دسته‌گل‌هايشان خبر تكان دهنده‌ي تازه‌اي منتشر مي‌شود و تيتر اول رسانه‌ها شود!

در همين رابطه خوب است به نمايندگان گروه پايداري (حاميان احمدي‌نژاد در مجلس) كه اين روزها تمام هم و غمشان شده است احضار، بازخواست، سين‌جيم، تذكر، كارت زرد و تهديد به استيضاح وزيران 6 ماهه دولت روحاني به مردم بگويند درباره اين بخوربخورهاي ميلياردي در دولت محبوبشان چرا مهر سكوت برلب زده‌اند؟!
چر كميته تحقيق و تفحص تشكيل نمي‌دهند؟! حيف و ميل 12 ميليارد آن هم در يك استان و توسط يك مدير رده چندم دولت محبوب آقايان، ارزش اين را نداشت كه خشك و خالي، حرفي مي‌زدند و از حقوق مردم دفاع مي‌كردند؟! واقعا اعلام رسمي اين خبر كه «مديري 530 میلیون تومان پول غذايش» سند زده و «‌12 ميليارد» بابت ماموريت نرفته از جيب اين ملت مظلوم، اين جوانان بيكار، آن كارتن‌خواب‌ها، آن كودكان معصوم خياباني و  ميليون‌ها شهروند زير خط اين مملكت گل و بلبل كافي نيست كه از خدا طلب مغفرت كنيد و عرق شرم و خجالت بر پيشاني‌هايتان بنشيند؟

البته مردم از من روزنامه‌نگار بهتر مي‌دانند دغدغه اين حضرات، منافع مردم و جامعه نيست كه اگر اين گونه بود درباره دهها پرونده اين چنيني كه در 8 سال گذشته به وقوع پيوست و بسياري از آنها اصلا رسانه‌اي نشد و افكار عمومي را از اطلاع‌رساني محروم كرده‌اند، يك گام ناچيز توسط آقايان به اصطلاح پايداري برداشته مي‌شد.

نمايندگاني كه اين روزها به خاطر تعويض يك مدير رده چندم توسط دولت جديد چنان رگ‌هاي گردنشان برافروخته مي‌شود و يا بابت انگليسي صحبت كردن وزيرخارجه! او را به مجلس احضار مي‌كنند به مردم پاسخ دهند كه درباره پرونده‌هاي دهها حيف و ميل ميلياردي افشاء شده و دهها مورد اعلام نشده چه گام‌هايي برداشته‌اند؟!
1-‌ نمايندگان پايدار بگويند درباره پرونده بيمه چه كساني را به مجلس احضار كرده‌اند؟
2-‌ در مورد انتقال 16 ميليارد تومان از حساب رياست‌جمهوري بابت دانشگاه دوستانشان چه كرده‌اند؟
3-‌ درباره بابك زنجاني و ميلياردها پول بي‌زبان اين ملت و بيت‌المال چه كرده‌اند؟
4-‌ ماجراي سازمان تامين اجتماعي به كجا رسيد؟! چرا حساسيتي نسبت به آن نداريد؟! نتيجه تحقيق و تفحص مجلس را چرا با سكوت سرپوش نهاديد؟!
5-‌ ................
واقعا اين‌ها و دهها مورد از حيف و ميل ميلياردي سرمايه‌هاي اين كشور و اين ملت يعني به اندازه تغيير يكي از مديران رده چندم كشور توسط دولت جديد كه به خاطرش وزير را به مجلس احضار مي‌كنيد، ارزش پيگيري نداشته و ندارد؟! از همه مهمتر شما كه اين 6 ماه صبح تا شب به فكر اجرايي كردن پروژه «جان به لب رساندن دولت روحاني» هستيد چرا 8 سال در مقابل آن همه حيف و ميل سرمايه‌هاي ملت مهر سكوت بر لب زديد و لام تا كام سخني نگفتيد؟ پس به مردم حق نمي‌دهيد اين روزها در كوچه و بازار بگويند «دست همه‌شان در يك كاسه است»؟!

اقتباس شده از بهار نیوز


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 18 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com