وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

می نویسم من عاشق خامنه ای ام، حرفی هست؟
من او را نایب امام غایب می دانم، حرفی هست؟
من بسیجی ام، حرفی هست؟
کاش من هم یک بسیجی بودم، من خاک پای بسیجی ها هم نیستم.
به قول امام خمینی رحمه الله علیه:"بسیجی یعنی علی علیه السلام که تمام وجودش وقف اسلام بود".

 



نظرات شما عزیزان:

عاشق شهدا
ساعت19:28---22 تير 1391
عشق یعنی یک خمینی سادگی

عشق یعنی با علی دلدادگی

عشق یعنی دست تو پرپر شده

عشق یعنی یک علی رهبر شده

عشق یعنی لافتی الا علی

عشق یعنی رهبرم سید علی


مدیون شهدا
ساعت19:26---22 تير 1391
تا خدا در عالم امکان خدایی میکند

مهدی اش از نهضت ایران حمایت میکند

گویی از گردونه هستی به دور افتاده است

هر که از سید علی فکر جدایی میکند


قلم دل
ساعت19:25---22 تير 1391

بسيجي ام به اميد ظهور پنجره ام

و بازمانده نسل هزار حنجره ام

هنوز عهد و مرامي که داشتم دارم

و جان نيمه تمامي که داشتم دارم

به همرهان که جفا مي کنند مي گويم

اگر چه گفته ام اکنون بلند مي گويم

که تا به چشمه نور حيات روزنه ايست

تمام بود و نبودم فداي خامنه اي است


قلم دل
ساعت19:24---22 تير 1391
سلام
ممنون که سر زدید به سنگرم
انشالله آقا باز هم به شهرتان بیاید
و انشالله تمام عاشقان مستفیض به دیدارشان شوند
ما نیز همچنین


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: ׀ تاریخ: پنج شنبه 22 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com