وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

تویسرکانی در خصوص مسئولین وزارت امورخارجه هم گفت: احساس می کنم که مسئولین وزارت خارجه حقیقت را به مردم نمی گویند و در شرایطی که در دولت شعار راستگویی و صداقت سر داده می شود بی اطلاعی مسئولین قوه قضاییه از این اتفاق جای سوال دارد.

وی در ادامه گفت: عده‌ای از مسئولین این چنین می گویند که هیئت اروپایی قصد داشته است با سران فتنه دیدار کند و آنها مانع شده‌اند که این گفته آنها این شبهه را ایجاد می کند که آنها از این دیدارهای انجام شده هم خبر داشته‌اند و با مردم صادق نیستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین رفتارهای این چنینی از سوی کشورهای غربی را دلیلی بر اثبات گفته های مقام معظم رهبری در خصوص عدم صداقت غربی‌ها دانست و گفت: این رفتار طرف‌های غربی نشان می دهد که گفته های مقام معظم رهبری در خصوص عدم صداقت آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها کاملا درست بوده است و ما به هیچ وجه با افراد فتنه گر سازش نخواهیم کرد.

تویسرکانی در پایان با مقایسه وضعیت اوکراین با کشور ما خاطرنشان کرد: مقامات غربی قصد دارند کشور ما را مانند اوکراین به سمت فتنه اندوزی ببرند و تهران را مانند کیف به آشوب بکشند ولی بهتر است بدانند که ایران با گرجستان و اوکراین تفاوت دارد و ما بر سر حقوق اصلی ملتمان با هیچ قدرتی در دنیا سازش نخواهیم کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: چهار شنبه 21 اسفند 1392برچسب:فتنه88,کروبی,خاتمی,موسوی,اغتشاش,منافقین, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com