وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

همزمان با حملات اصولگرايان عليه مسافرت کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا به ايران، بنرهایی با مضمون «حقوق بشر به سبک غربی» در سطح شهر بر پا و چهره اشتون در کنار صدام حسین نشان داده شده است.

رونمايي از بنرهاي جديد؛ اشتون و صدام حسين در كنار هم!

این اقدام مشابه برافراشتن پوسترهای «صداقت آمریکایی» در زمان مذاکرات هسته‌ای بود. اين بنرها طي ماه‌هاي اخير (همزمان با روي كار آمدن دولت آقاي روحاني) توسط شركتي تابع شهرداري تهران تهيه و بلافاصله و حتي همزمان با هر تحرك و فعاليت ديپلماسي دولت روحاني در سطح معابر پرتردد پايتخت نصب مي‌شوند!
روز گذشته رئیس قوه قضاییه به دولت حسن روحانی هشدار داد که اگر باز هم هیات های خارجی چنين ديدارهايي انجام بدهند، قوه قضاییه واکنش نشان می دهد. آملي لاریجانی گفت: "اگر بناست چنین روندی ادامه یابد و بر خلاف امنیت و مصالح کشور در چنین سفرهایی اقداماتی صورت گیرد؛ قوه قضاییه وارد عمل می‌شود و تبعات آن نیز در آینده بر عهده وزارت امور خارجه خواهد بود."

در پی ملاقات کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با چند نفر از زنان ایرانی از جمله نرگس محمدی، فعال حقوق بشر و گوهر عشقی، مادر ستار بهشتی در سفارت اتریش در تهران، گروهی از مسئولان و اصولگرايان نسبت به این اقدام واکنش نشان داده اند.

همزمان علی لاریجانی رئیس مجلس هم ملاقات کاترین اشتون را "دزدانه" دانست و گفت: "وزارت اطلاعات باید دقت نظر داشته باشد که دیگر این اتفاق ها رخ ندهد." حسن فیروز‌آبادی٬ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح نیز اظهار داشت: "خانم اشتون اگر قصد فتنه‌گری در ایران را داشته باشد این آرزو را با خود به گور خواهد برد". اشتون در جریان سفر سه روزه به ايران با مقام‌های رسمی ایران از جمله حسن روحانی رئیس جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه، علی لاریجانی رئیس مجلس، علی اکبر ولایتی مشاور امور بین الملل رهبری، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و سعید جلیلی و استاندار اصفهان دیدار کرد.

ممدوحی: اشتون و غربی‌ها مثل عقرب هستند

در همين حال یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفته «ما از خانم اشتون و غربی‌ها جز همین دشمنی‌ها چیز دیگری توقع نداریم٬ این‌ها عقرب‌های گزنده‌ای هستند که هر کجا بروند، دنبال گزیدن مردم آنجا هستند.»
آیت‌الله ممدوحی در گفتگو با «نسیم» افزود: قرار نیست هر دیپلماتی که به ایران سفر می‌کند، هر جا با هر کس خواست دیدار داشته باشد. وی تاکید کرد: وزارت خارجه در این جریان بر خلاف مسئولیت و وظیفه‌اش عمل کرده است. آیت‌الله ممدوحی خواستار ورود مجلس برای پیگیری این موضوع شد.

مهدی کوچک‌زاده: کا‌ترین اشتون عجوزه است

مهدی کوچک‌زاده٬ نماینده گروه پايداري مجلس هم با «عجوزه» خواندن کا‌ترین اشتون٬ ملاقات وی با برخی فعالان حقوق بشر در سفارت اتریش در تهران را بد‌تر از کاپیتولاسیون دانست! کوچک‌زاده گفته «آقای وزیر اطلاعات٬ کجا هستید که برای بار دوم این عجوزه در کار سیستم قضایی ما دخالت می‌کند.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: شنبه 24 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com