وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

روزنامه انگلیسی زبان تایمز آو ایندیا نیز طی گزارشی دراین خصوص نوشت: استروب تالبوت معاون وزیر خارجه آمریکا در دوره ریاست جمهوری بیل کلینتون در سایت اجتماعی تویتر نوشته که از نظر حجم سوخت و برد پرواز ام.اچ 370چنین بر مي‌آید که عده‌اي این هواپیما از نوع بوئینگ 777 را به منظور انجام حمله‌اي مشابه حادثه 11سپتامبر، دریک شهر هند ربوده بودند. این تازه ترین ادعایی است که در مورد وضعیت مرموز هواپیمای مسافربری مالزی مطرح شده است. تاکنون منابع رسمی هند در این مورد اظهارنظری نکرده اند.

جوسازی جدید رسانه‌هاي اسرائیل: ایران هوایپمای مالزیایی را ربوده و آن را در محلی که نه کسی می‌بیند و نه می‌یابد، به زمین نشانده است!
در همين حال، یک مقام سابق امنیتی اسرائیل مدعی شد که ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی در ارتباط مستقیم با ایران است. تایمز اسرائیل نوشت: یک مقام سابق امنیتی اسرائیل مدعی شد که ناپدید شدن هواپیمای مالزیایی در ارتباط مستقیم با ایران است.

به گزارش انتخاب، اسحاق یفت رئیس سابق امنیت جهانی اسرائیل در دهه 1980 که هم اکنون به عنوان مشاور امنیت هوایی در نیو جرسی آمریکا فعالیت دارد مي‌گوید: اقدام بازرسان در جهت تمرکز بر روی دو ایرانی دارنده پاسپورت تقلبی درست بود و آنها زمان را با تحقیق در مورد دیگر سرنخ‌ها هدر دادند. وی اضافه کرد: هیچکس نمي‌داند چه اتفاقی برای این هواپیما افتاده است اما فرضیه من براساس پاسپورت‌هاي تقلبی است و معتقدم که ایران در آن دخالت داشته است.

این مقام سابق اسرائیلی ادامه داد: آنها هواپیما را ربوده و در محلی که نه کسی مي‌بیند و آن را مي‌یابد نشانده اند. سرهنگ اران راموت خلبان نیروی هوایی اسرائیل و رئیس یک موسسه هوافضا در این رژیم مي‌گوید: این هواپیما عمدا به محلی مخفی منتقل شده و هم اکنون 239 مسافر آن زنده اند. وی افزود: یکی از فرضیه‌هاي من این است که این هواپیما در بنگلادش به زمین نشسته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com