وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

رییس جمهوری مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و نیز تأمین آب شرب مورد نیاز صنایع، کشاورزی و آشامیدنی مردم را ضروری خواند و از حمایت همه جانبه دولت برای حفظ محیط زیست و مبارزه با پدیده بیابان‌زایی و ریزگردها خبر داد. روحانی یزد را از مراکز مهم گردشگری کشور توصیف کرد و با اشاره به جاذبه‌های تاریخی و گردشگری شهرهای استان یزد، خواستار حفظ بافت سنتی و احداث مراکز گردشگری و اقامتی این استان شد.

پیش از سخنان رییس جمهوری نمایندگان استان یزد با بیان برخی از مهمترین مشکلات شهرهای این استان از جمله، محدودیت منابع آب، تشدید پدیده ریزگردها، افزایش مهاجرت، شهرنشینی، حضور پناهندگان افغان، دو رقمی شدن نرخ بیکاری و کاغذبازی اداری، راهکارهای خود را برای حل این مشکلات ارائه کردند. نمایندگان استان یزد با اشاره به ظرفیت‌های این استان در حوزه صنعت، معدن و کشاورزی و وجود توانمندی در جذب سرمایه‌گذاری، خواستار برنامه‌ریزی دولت برای تأمین بودجه استان، اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و ایجاد صنایع مادر و جانبی نظیر طرح‌های مرتبط با انرژی خورشیدی شدند.

نمایندگان استان یزد همچنین از سیاست‌های دولت یازدهم که منجر به تقویت حس اعتماد مردم به حاکمیت، افزایش امید به آینده و ایجاد آرامش در کشور شد، قدردانی کردند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: سه شنبه 27 اسفند 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com