وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

به گزارش رجانیوز، عبدالله نوری در نشستی که رسانه‌های ضد انقلاب آنرا دیدار با دانشجویان خواندند، با اشاره به موضوع پرونده هسته‌ای ایران گفته است: « مناسب است کارشناسان بدون گزینش های سیاسی و جناحی با مردم صحبت کنند و مردم در یک رفراندوم درباره چگونگی تصمیم در خصوص مناقشه موجود میان ایران و غرب نظر نهایی را اعلام نمایند. »
 
این در حالی است که برخی اخبار از تماس تلفنی دو روز پیش اردشیر امیرارجمند به عنوان رابط سرویس امنیتی فرانسه با نوری و گفتگو در این باره حکایت دارد.
 
اردشیر امیرارجمند از اعضاي كميته خارجي شوراي هماهنگي فتنه گران و مشاور و مسئول کمیته حقوقی ستاد انتخاباتی میر حسین موسوی در سال 88 در راستاي پروژه ضدانقلابي هديه 60  وظيفه اخذ امكانات و پشتيباني و رابط سرويس امنيت داخلي فرانسه معروف به DST را بر عهده گرفته است. وی که از دهه 60 با جریان نفاق ارتباط برقرار کرده بود، در جریان فتنه 88  نیز  بیانیه‌هاي جنبش سبز را تدوین و به امضای موسوی می‌رساند.
 
اما اقدام عبدالله نوری در اجابت فوری درخواست امیرارجمند از آن جهت قابل توجه و اهمیت است که فعال شدن سید محمد خاتمی برای تجمیع اصلاح‌طلبان قائل به چارچوب‌های نظام، نوری را بر آن داشته است تا در تقسیم کاری نانوشته نقش حلقه وصل بدنه اصلاح طلبان متمایل به فتنه و اپوزیسیون خارج نشین از جمله شورای هماهنگی فتنه (راه سبز) را بر عهده بگیرد.
 
 امری که در هفته‌های گذشته و با حمله نوری به سید محمد خاتمی به بهانه انتقاد از مسامحه وی با نظام کلید خورد و این بار و با باز نشر خط رسانه‌ای سرویس‌های امنیتی اروپایی درباره پرونده هسته‌ای وارد فاز جدیدی شده است.
 
به نظر می‌رسد عبدالله نوری در ایفای نقشی که این روزها شورای هماهنگی فتنه(راه سبز) بر عهده او گذاشته است جدیت خاصی از خود نشان داده و در حال تلاش برای تبدیل شدن به محور اصلاح‌طلبان تندرو و حامیان داخلی فتنه برای برقراری یک ارتباط سیستماتیک و تشکیلاتی با حلقه خارجی این جریان است. امری که افزایش ارتباطات اپوزیسیون خارجی از جمله امیر ارجمند با وی نیز آنرا تایید می‌کند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: مهدی آئین پرست ׀ تاریخ: جمعه 23 تير 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com