وبسایت روشنگری

وبسایت روشنگری

سال اقتصادی مقاومتی اقدام و عمل

اطلاعات جدیدی که پلیس مالزی به آن دسترسی پیدا کرده مقامات امنیتی مالزی را بسیار نگران کرده که مبادا زهاری احمد شاه با گروههای "تروریستی " در ارتباط بوده است. پلیس با گفتگو با همه کسانی که قبل از پرواز با خلبان صحبت کرده اند، اکنون برای کسب اطلاعات بیشتر قرار است با زن و سه فرزند او نیز مصاحبه کند. این در حالی است که این خلبان پیش از این رویدادها از زن خود جدا شده بود.

استرالیا: تیم جستجوگر، اشیاء شناور جدیدی را شناسایی کرد


تونی ابوت نخست وزیر استرالیا امروز یکشنبه از شناسایی اشیائی شناور تازه ای توسط ماهواره‌ها در آبهای اقیانوس هند خبر داد. به گزارش خبرگزاری استرالیایی "آی.آی. بی" ابوت گفته است که یکی از هواپیماهای این کشور به تازگی این اشیاء شناور دیگری را شناسایی کرده است. وی گفته است که با شناسایی این اشیاء مرحله جدیدی از جستجوها در این منطقه آغاز شده است. نخست وزیر استرالیا افزود:"در آخرین ساعات شنبه شب یک هواپیمای غیر نظامی استرالیایی چندین شئ کوچک را در منطقه جستجوى هواپیمای گمشده شناسایی کرد. وی تاکید کرد او اکنون امیدوار شده اثری از هواپیما پیدا شود.

ابوت اظهار داشت :" هنوز خیلی زود است که به طور قطعی از سرنوشت هواپیما صحبت کنیم اما روشن است اکنون ما تعدادی از نشانه های قابل اعتماد در دست داریم که ما را امیدوارتر کرده است. ما به تدریج در مورد آنچه که برای این هواپیمای مسافربری رخ داده نزدیک مي‌شویم ".

اعزام 2 هواپیمای نظامی چینی برای یافتن اشیای شناور

به دنبال مشاهدات جدید تیم جستجوی استرالیا، چین دو هواپیمای نظامی دیگر را برای پیوستن به گروه بین المللی جستجو در استرالیا، اعزام کرده است. دو هواپیمای نظامی چینی روز گذشته به سمت شهر پرت، در غرب استرالیا پرواز کردند تا به تیم بین المللی جستجوی بین المللی که متشکل از 26 کشور جهان است، بپیوندند.

دولت مالزی روز یکشنبه اعلام کرد که تصاویر تازه ماهواره های فرانسوی بخش هایی را در منطقه جنوبی ناحیه مورد تحقیق را نشان مي‌دهند که گمان مي‌شود بقایای هواپیمای مفقود شده بودن باشند. وزارت حمل و نقل مالزی صبح امروز با انتشار خبری اعلام کرد که مقام های دولتی فرانسه تصاویری را در اختیار آن کشور قرار داده اند گمان مي‌شود بقایای هواپیمای مفقود شده را نشان مي‌دهند. وزارت حمل و نقل مالزی اعلام کرده که مراتب را سریعا به مرکز هماهنگی نجات استرالیا اعلام کرده است. وزارت حمل و نقل مالزی جزئیات بیش تری در مورد تصاویر ماهواره ای فرانسه منتشر نکرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: رضا غلامی ׀ تاریخ: یک شنبه 3 فروردين 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , saitroshangari.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com